23.3 C
Athens
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024
ΑρχικήΕΛΛΑΔΑΑπολαυστικά ΒΙΝΤΕΟ: Όταν ο Νίκος Τριανταφυλλίδης βράβευε Γκουσγκούνη και Τέρη Χρυσό στο...

Απολαυστικά ΒΙΝΤΕΟ: Όταν ο Νίκος Τριανταφυλλίδης βράβευε Γκουσγκούνη και Τέρη Χρυσό στο Φεστιβάλ Cult Κινηματογράφου

“Έφυγε” από τη ζωή ένας καλός μας φίλος, ο underground σκηνοθέτης και δημιουργός Νίκος Τριανταφυλλίδης, ιδιοκτήτης του θρυλικού Gagarin 205. Ο Νίκος ήταν ένας αντισυμβατικός επαναστάτης, εικονοκλάστης, που έβγαζε τη γλώσσα στους ατάλαντους και σοβαροφανείς και δεν δίστασε να γίνεται προκλητικός απέναντι σε αυτή την πολιτιστική σαπουνόπερα που ζούμε. Χαρακτηριστικό ήταν το φεστιβάλ cult κινηματογράφου, το οποίο διοργάνωνε για περισσότερο από μία δεκαετία, επαναφέροντας απολαυστικές στιγμές. Δεν κώλωσε να βραβεύσει τον Κώστα Γκουσγκούνη και τον Τέρη Χρυσό.

Το enallaktikos.gr στη μνήμη του επαναφέρει τα βίντεο από αυτές τις δυο συγκλονιστικές στιγμές.

Κώστας Γκουσγκούνης Live @Gagarin’s cult Festival 17/2/2011

Τι παραπάνω μπορούμε να πούμε; Ο τίτλος του βίντεο τα λέει όλα…! Ο
παμμέγιστος, ο απίστευτος, ο ένας και μοναδικός, ο Δάσκαλος, έκανε live
την εμφάνισή του στις 17/2/2011 στο 9ο φεστιβάλ ελληνικών cult
ταινιών που έγινε στο Gagarin και κυριολεκτικά έκλεψε τη παράσταση…

Η συνέχεια επί της οθόνης…


Η βράβευση του Τέρη Χρυσού

Το flowmagazine.gr βιντεοσκόπησε τον Τέρη Χρυσό να ερμηνεύει γνωστές του
επιτυχίες στο 9ο φεστιβάλ cult Ελληνικού κινηματογράφου που
πραγματοποιήθηκε στο Gagarin

Δείτε το αυτοσαρκαστικό promo που έκανε ο Νίκος Τριανταφυλλίδης για τα 11 χρόνια του Φεστιβάλ Καλτ Κινηματογράφου

“Τα 11 του χρόνια κλείνει φέτος το Φεστιβάλ Καλτ Ελληνικού Κινηματογράφου και θα τα γιορτάσει όπως κάθε χρόνο στο GAGARIN 205 σε  μια σύναξη παράδοξων σινεφίλ από την 1 η ως τις 3 Φεβρουαρίου που, ως είθισται, θα βγουν από τα λαγούμια τους για άγριο σινεφιλ σεξ.

Αυτή τη φορά, μαζί με τον πορνόγερο Νίκο Τριανταφυλλίδη – εμπνευστή και καλλιτεχνικό διευθυντή – στις καρέκλες των συνδιοργανωτών και υπεύθυνων του προγράμματος έκατσαν ο μουσικός και σκηνοθέτης Αλέξανδρος Βούλγαρης (The Boy) και ο σκηνοθέτης Φωκίων Μπόγρης. Φρέσκο αίμα πιτσιλάει την οθόνη!”

Δείτε το χαρακτηριστικό πρόγραμμα του 9ου Φεστιβάλ Cult Κινηματογράφου στο Gagarin

Προβολές ταινιών, αφιερώματα, πάνελ, βραβεύσεις των αγαπημένων μας  καλλιτεχνών (Λάκης  Κομνηνός, Τέρης Χρυσός, Γιώργος Πετρόχειλος, Μάρκος Λεζές), live (την Παρακευή, 18/2, Tony Sfinos με special guest τον Τέρη Χρυσό και το Σάββατο, 19/2, Gazebo!) και ένα τρελό party με τους DJs του www.discomania.gr (Γρηγόρης Στάικος και Μιχάλης Σάμιος) σε ένα τετραήμερο γεμάτο κέφι, γέλιο, χορό και αναμνήσεις!

ΠΡΟΒΟΛΕΣ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ  ΣΤΟ ΛΑΚΗ ΚΟΜΝΗΝΟ

ΤΑΓΚΟ 2001 (TANGO OF PERVERSION) (1973)

 93’

Σκηνοθεσία  Κώστας Καραγιάννης

Σενάριο Λάζαρoς Μοντανάρης

Μουσική: Γιάννης Σπανός

Πρωταγωνιστούν: Λάκης Κομνηνός, Βαγγέλης Βουλγαρίδης, Έρικα Ραφαέλ, Ντόροθυ Μουρ, Γιώργος Μοσχίδης και Δημήτρης Μπισλάνης

Από τις πιο “μυστήριες” ταινίες  του Κώστα Καραγιάννη, το “ΤΑΓΚΟ 2001”  είναι μιά άρρωστη ρομαντική ταινία με νοσηρή αστυνομική τροπή και διάχυτο ερωτισμό. Ένα πλουσιόπαιδο, ο Ιωακείμ (Βαγγέλης Βουλγαρίδης), δεν μπορεί να αντιμετωπίσει την σεξουαλική του ανικανότητα.  Ο Ιωακείμ,  θαμώνας του κλαμπ Ταγκό,  είναι ο άνθρωπος που τον εκμεταλλεύονται εύκολα όλοι οι άλλοι. Το πρόβλημα του τον έχει οδηγήσει στο να αυτοϊκανοποιείται κινηματογραφώντας με την κάμερα του, πίσω από ένα καθρέπτη της κρεβατοκάμαρας του, διάφορες ερωτικές περιπτύξεις ζευγαριών. Αποφασίζει να δανείσει τα κλειδιά της βίλας του στη Ροζίτα (Ντόροθυ Μουρ), μία λεσβία, που καλεί και μία φίλη της, επίσης λεσβία, την Ιωάννα (Έρικα Ραφαέλ). Ο εραστής της τελευταίας, και αρχηγός της παρέας, ο Στάθης (Λάκης Κομνηνός), τις συλλαμβάνει επ’αυτοφόρω να κάνουν λεσβιακό έρωτα και ενώ καυγαδίζουν, σκοτώνει κατά λάθος τη Ροζίτα. Ο Ιωακείμ, ωστόσο,  κινηματογράφησε τη σκηνή πίσω από έναν καθρέφτη και τα πράγματα θα πάρουν ανεξέλεγτες διαστάσεις.  Ηδονοβλεψία πασπαλισμένη με κοκαϊνη, νεκροφιλία με μπόλικες δόσεις flower power και δραματουργικές ασέλγειες, με την δράση να διαδέχεται διαρκώς την ένταση.

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΠΑΡΑΣΧΑΚΗ

ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΓΚΙΖΕΛΑΣ ΝΤΑΛΙ

ΜΙΡΕΛΛΑ:  Η ΣΑΡΚΑ ΤΗΣ  ΗΔΟΝΗΣ (ΜΙΡΕΛΛΑ: Η  ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ Ο  ΘΑΝΑΤΟΣ)  (1973)

 105’

Σκηνοθεσία  Παύλος Παρασχάκης

Σενάριο: Πέτρος Μακεδων

Πρωταγωνιστούν: Ντάλι Γκιζέλα, Φαίδων Γεωργίτσης, Νίκος Βανδώρος, Νατάσα Φοβάκη, Λάκης Γκέκας, Άρης Τσιούνης, Τζένη Στεφανάκου, Γιάννης Αλεξανδρίδης, Μίρκα Δανέζη, Κώστας Βοξαλίδης, Ντίνα Γιαννάκου

«Δεν  θα μπορούσες να την  ξεχάσεις, έτσι χυμώδης  που ήταν πάντα. Το όνομα Γκιζέλα  Ντάλι για τρεις  γενιές Ελλήνων μετέφραζε  το λαϊκό, χυδαίο, γι΄ αυτό και υπέροχο σεξ». (Ιάσων Τριανταφυλλίδης)

Η Μιρέλλα του τίτλου δεν είναι  άλλη από την χυμώδη Γκιζέλα Ντάλι  – καλλιτεχνικό ψευδώνυμο της  Αδαμαντίας Μαυροειδή που πέθανε στις 10 Σεπτεμβρίου 2010, έχοντας εγκαταλείψει εδώ και χρόνια τα φώτα της κοσμικής ζωής.

Ένας  νεαρός φύλακας εργοστασίου, ονόματι  Γιάγκος (Φαίδων Γεωργίτσης), ερωτεύεται τη Μιρέλλα, γυναίκα του αφεντικού του,  ενός ζάπλουτου ανάπηρου. Μαζί, οργανώνουν και εκτελούν τη δολοφονία. Ο νεαρός Γιάγκος δεν βασανίζεται μόνο από τους πόθους του. Τον καταδιώκουν και οι τύψεις του. Η σύγκρουση του με τη μοιραία Μιρέλλα κορυφώνεται μέσα σε ένα δράμα που τα έχει όλα: έρωτα, έκτρωση, μοιχεία, βιασμούς, διαστροφή, παραισθήσεις, σεξ, εξευτελισμούς.  Το φινάλε θα είναι αμείλικτο και με τους δύο.  Ένα υπέροχο καταραμένο ζεύγος .

ΣΤΗΝ  ΠΡΟΒΟΛΗ ΘΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΕΙ Ο ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΦΑΙΔΩΝ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ

Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ  ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΑΤΕΛΗΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ VA FILMS – ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΑΛΑΤΑ, ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟ  ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

ΚΟΛΑΣΜΕΝΟ ΠΑΝΕΛ ΣΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΗΣΗΣ

Cult: παρασύνθημα, πολιτιστικό φαινόμενο ή κανιβαλισμός?

ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΑΝ  ΤΟ ΧΑΛΑΖΙ ΚΙ Ο ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΑΝΑΣΤΕΝΑΖΕΙ (1978)

150’

Σκηνοθεσία/Σενάριο: Νίκος Αλευράς

Πρωταγωνιστούν: Νίκος Αλευράς, Λίτσα Γεράρδου-Αλευρά, Μαρία Νικολαιδη, Μάκης Τσιπουρίδης, Άρης Τσαραβόπουλος, Άγγελος Μαστοράκης, Τεο Μπομπορομπο

Αυτή  η ταινία είναι, αναμφισβήτητα, ένα  μαύρο πρόβατο του πάλαι ποτέ ΝΕΚ (Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου).  Ενα σαρκαστικό αυτοσχεδιαστικό φιλμ με αναρχικές καταβολές και έντονη κινηματογραφο-φιλία, αυτοβιογραφική του σκηνοθέτη της. Ο ίδιος ο Νίκος Αλευράς, μπροστά και πίσω από την κάμερα, εκφράζει  ποικιλοτρόπως τα έντονα συναισθήματά του για τη γυναίκα του (Λίτσα Γεράρδου-Αλευρά), τον κινηματογράφο και την Ελλάδα της μεταπολίτευσης.

Το 1984,  η ταινία κόπηκε στον αέρα, ξαφνικά  και απρόοπτα, μετά από είκοσι λεπτά  προβολής της στην τότε ΥΕΝΕΔ (ΕΡΤ 2), προκαλώντας ένα από τα μεγαλύτερα πολιτιστικά σκάνδαλα της μεταπολίτευσης. Ο πρόεδρος του σταθμού Σάκης Αποστολόπουλος κατέβασε τον διακόπτη διαπράτωντας τη “μεγαλύτερη γκάφα που σημειώθηκε σε όλα τα τηλεοπτικά δίκτυα του πολιτισμένου κόσμου” (ΒΗΜΑ, 13-5-1984).  Το “χιόνι” που έβλεπαν οι θεατές να πέφτει επί μισή ώρα στις τηλεοπτικές τους οθόνες αποτελεί, αναμφισβήτητα, μία από τις κορυφαίες, αν όχι την κορυφαία, σουρεαλιστικές πράξεις των τελευταίων χρόνων. Τι ήταν, όμως, αυτό που σόκαρε τόσο πολύ τους τηλεθεατές που έσπασαν κυριολεκτικά τα τηλέφωνα και μαζεύτηκαν έξω από το ραδιομέγαρο; Ο γενειοφόρος  Νίκος Αλευράς, γυμνός, να θηλάζει στην αγκαλιά της γυμνόστηθης μούσας του φορώντας μόνο τις πάνες του; Οι τόπλες ερινύες με στητές ρόγες να έρχονται καταπάνω μας χαζεύοντας το ¨πουλάκι” του μαντράχαλου σκηνοθέτη-πρωταγωνιστή; Η συνέχεια επί της οθόνης!

“Βέβαια δεν είχε κανείς την  απαίτηση να μας “ξηγηθούνε φιλότιμα” οι πορνοαρμόδιοι  της πορνοεπιτροπής πορνοεκλογής πορνοταινιών που πορνοποροβάλλονται για εκπολιτιστούνε όσοι Έλληνες δεν έγινα ακόμη πορνοέλληλες παρά τις φιλότιμες προσπάθεις των πορνοπαραγωγών. Άλλωστε τι απέγινε δεν το είδαμε. Αφού αλευρωθήκανε πλουσίως τα ανάλογα όργανα των βρεφών των σαράντα ετών βυθίστηκε το εκράν στο μαύρο σκοτάδι”.  Αλέκος Σακελλάριος, Ελεύθερος Τύπος, 2/5/1984

ΣΤΗΝ  ΠΡΟΒΟΛΗ ΘΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΕΙ O ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΝΙΚΟΣ ΑΛΕΥΡΑΣ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ  ΣΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΠΑΡΑΣΧΑΚΗ

ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΓΚΙΖΕΛΑΣ ΝΤΑΛΙ

ΟΙ  ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΕΞ (1973)

 95’

Σκηνοθεσία: Παύλος Παρασχάκης

 Σενάριο: Βασίλης Μανουσάκης

Πρωταγωνιστούν: Γκιζέλα Ντάλι, Ρένα Κοσμίδου, Γιώργος  Στρατηγάκης, Νίκος Τσαχιριδης, Βαγγέλης Καζάν, Πέτρος Μακεδών, Γιώργος Πληβούρης, Βίκυ Τζονσον, Μαίρη Γουίλιαμς, Δημήτρης Πληβούρης

Η Γκιζέλα Ντάλι παίρνει γυμνή  ένα λουτρό αίματος! Ενα b movie γεμάτο ανηλέητη δράση, σεξ και βία, απληστεία  και τιμωρία. Ληστές τραπεζών από το Γιοχάνεσμπουργκ, λαθρέμποροι ναυτικοί τύφλα στο παράνομο ουίσκι, πτώματα κρυμμένα σε πορτμπαγκάζ και άλλα πτώματα που τα ξεβράζει η θάλασσα, αλληλοσκοτωμοί, πιστολίδια,  μπόλικο ξύλο και, βέβαια, βρώμικο και άγριο σεξ. Η Γκιζέλα Ντάλι λάμπει κυριολεκτικά ανάμεσα σε όλα αυτά τα αρσενικά – ζωντανά και.. νεκρά – και, παραδόξως, αυτή τη φορά ΔΕΝ τιμωρείται από τον σκηνοθέτη για τον ατίθασο ερωτισμό της. Η Μαίρη της ταινίας δικαιώνεται – εν μέρει, πάντα – σε ένα απρόσμενο και απρόβλεπτο φινάλε που θα ζήλευε και ο Ταραντίνο – και αναδύεται ζωντανή μετά από ένα απίστευτο μακελειό.

Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ  ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΑΤΕΛΗΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ VA FILMS –ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ  ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΑΛΑΤΑ, ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟ  ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ (1990)

76’

Σκηνοθεσία/ Σενάριο:  Αλέξης Τσάφας

Πρωταγωνιστούν: Ελένη Ράντου, Δημήτρης Μαυρόπουλος, Θάλεια Αργυρίου, Πάνος Σερεφίδης, Meredith Herold

Ενα παράξενο μελαγχολικό road movie – αρκετά διαφορετικό  από τις υπόλοιπες ταινίες  πρέζας της εποχής – με την Ελένη Ράντου,  στον ρόλο της ναρκομανούς μαθήτριας, ανυποψίαστη, ίσως, για τα χρόνια της τηλεοπτικής κομεντί που θσ ακολουθούσαν…

Πέρα  από τα δραματουργικά κλισέ και  τις διδαχές περί πρέζας, ο σκηνοθέτης Αλέξης Τσάφας  πάλεψε να αποτυπώσει  στην  – συγκριτικά «προσεγμένη» – βιντεοταινία του  κάτι από τη μελαγχολία των  έρημων βενζινάδικων και τη μουντάδα της ασφάλτου.

‘Ενα  φορτηγατζής, ο Νώντας, κινδυνεύει να χάσει τη νταλίκα του καθώς  αδυνατεί να πληρώσει το υπόλοιπο της  οφειλής του. Μοναδική λύση το βρώμικο χρήμα – τα νταραβέρια μέσα στην καμπίνα του φορτηγού και τα παράνομα αλισβερίσια στα σύνορα. Τότε, στη ζωή του Νώντα εμφανίζεται η Ισαβέλλα, μια όμορφη μαθήτρια που είναι μπλεγμένη σ΄ ένα βρώμικο κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών.  Είναι ανάγκη να ξεφύγουν και οι δυο από το παρελθόν τους. Έτσι ο Νώντας βάζει σε εφαρμογή ένα παράτολμο σχέδιο… ένα ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ζωής και θανάτου…

Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ  ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΑΤΕΛΗΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ VA FILMS –ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ  ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΑΛΑΤΑ, ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ  ΣΤΟ ΛΑΚΗ ΚΟΜΝΗΝΟ

 ΚΑΥΤΕΣ  ΔΙΑΚΟΠΕΣ (1976)

 90’

Σκηνοθεσία/Σενάριο:  Ανδρέας Καλίας (Κατσιμητσουλιας)

 Μουσική:  Γιώργος Θεοδοσιάδης

Πρωταγωνιστούν: Λάκης Κομνηνός, Όλγα Πολίτου, Υββόννη  Ζαχαρίου, Γιώργος  Χριστοδούλου, Νίκος Τσαχιρίδης, Λευτέρης Γυφτόπουλος, Γιάννης Κανδήλας, John Moore, Μάγδα Μακρή, Ελπιδοφόρος Γκότσης, Έμμυ Παππά

Από τα καλύτερα b movies των 70’s, οι «Καυτές Διακοπές» είναι μιά αρχετυπική ταινία εκδίκησης, με τον εξαιρετικό Λάκη Κομνηνό στον ρόλο του Έντι, του πατέρα της 6χρονης Υβόνης, που παίρνει το νόμο στα χέρια του όταν η μικρή του κόρη βρίσκεται νεκρή. Ο Έντι ρίχνεται στα χνάρια των απαγωγέων και εξοντώνει τον έναν μετά τον άλλον με μιά  τρυφερή  giallo αγριότητα.  Οι καταιγιστικοί ρυθμοί δράσης, σε συνδυασμό με την εσωτερική ερμηνεία του Λάκη Κομνηνού και το μελαγχολικό κοσμοπολίτικο bossa nova soundtrack του μετρ Γιώργου Θεοδοσιάδη, δημιουργούν ένα σπάνιο φιλμικό χαρμάνι. Γυρισμένη με στόχο τη διεθνή αγορά, η ταινία κυκλοφόρησε στο εξωτερικό με τον τίτλο  «Lust for Revenge”,  με τον  Λάκη Κομνηνό να χρησιμοποιεί το διεθνές του ψευδώνυμο (Larry Daniels) και τους υπόλοιπους συντελεστές να βαφτιζονται με αγγλόφωνα ονόματα: για παράδειγμα, ο Νίκος Τσαχιρίδης μας συστήνεται ως Nick Rider και ο Λευτέρης Γυφτόπουλος ως … Terry Loft.

Η ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ (1966)

90’

 Σκηνοθεσία / Σενάριο: Χρυσοστομος Λιάμπος

Πρωταγωνιστούν: Κώστας Γκουσγκούνης, Λιάκος Χριστογιαννόπουλος, Νίκη Σακελλαρίου, Μιχάλης Μπάλης,  Πέπη Γερογιάννη,  Πάρις Πάππης,  Τέρρης,  Μαίρη Αυλωνίτου, Δημήτρης Καρυστινός

Ο Κώστας Γκουσγκούνης, σωματέμπορας και  έμπορος ναρκωτικών, βγαίνει παγανιά  στη λεγόμενη «λεωφόρο του θανάτου» στο πικάντικο αυτό αστυνομικό θρίλερ του 1966, γυρισμένο σε night clubs, καμπαρέ  και καταγώγεια της εποχής  . Η αστυνομία, που γνωρίζει τη δράση του και τον παρακολουθεί, έχει επιφορτίσει έναν από τους άνδρες της για να τον συλλάβει.   Οι μπάτσοι, όμως, θα τα βρουν  σκούρα με τον Γκουσγκούνη και η εξάρθρωση του δικτύου  θα επιτευχθεί με την αποτελεσματική συνδρομή της… ακτοφυλακής !

ΣΤΗΝ  ΠΡΟΒΟΛΗ ΘΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΟΥΝ  Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΟΥΣΓΚΟΥΝΗΣ ΚΑΙ  O ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ  ΛΙΑΜΠΟΣ

ΒΡΑΒΕΥΣΗ  ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΕΤΡΟΧΕΙΛΟΥ

ΘΥΡΑ 7, H MEΓΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ (Ο  ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ) (1983)

 107’

Σκηνοθεσία/ Σενάριο: Νίκος Φώσκολος

Πρωταγωνιστούν: Γιώργος Πετρόχειλος, Τόνια Βυθούλκα, Βίκυ Καπετάνη, Νίκος Βασταρδής, Κώστας Νεστορίδης, Αντώνης Αντωνιάδης, Βασίλης Μαλούχος.

Η παραστρατημένη νεολαία των  80’s στην απόλυτη Φωσκολική ανομία. Ο συνδυασμός του τραγικού θέματος και του χαβαλέ της εποχής σε αφήνουν, πραγματικά, μετέωρο. Αν προσθέσετε τις over the top ερμηνείες, τους απίστευτους διαλόγους που βρίθουν από διδαχές και μπινελίκια, τις ενδυματολογικές ακρότητες, τα απανωτά slow motion,  τα ιντερλούδια κοινωνικού προβληματισμού, τα cameo παλαίμαχων ποδοσφαιριστών και τα τραγούδια της Βίκυς Καπετάνη, βρίσκεστε αντιμέτωποι με το απόλυτο κινηματογραφικό παράδοξο.

Εμπνευσμένο από το πραγματικό γεγονός που  είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο στις 8 Φεβρουαρίου 1981, όταν στο ντέρμπι “ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΑΕΚ” εικοσιένας νεαροί φίλαθλοι βρήκαν φρικτό θάνατο  κατά την έξοδο τους από τη Θύρα 7.

Ο Μάκης Μπιτσάκος αγαπάει το ποδόσφαιρο και ονειρεύεται να γίνει διάσημος μπαλαδόρος. Ο πατέρας του προσπαθεί  να τον σταματήσει. Σύντομα αποκτιέται από μια μεγάλη ομάδα και γίνεται αστέρι των γηπέδων. Στη διάρκεια ενός παιχνιδιού τραυματίζεται σοβαρά.

Χρειάζεται  χρήματα για να σώσει το πόδι του. Μαζί με τους φίλους του απαγάγουν  έναν άλλο ποδοσφαιριστή και ζητούν λύτρα. Όταν παίρνουν τα χρήματα στα χέρια τους,  πάνε στο Στάδιο Καραισκάκη να παρακολουθήσουν τον αγώνα “ΟΛΥΠΙΑΚΟΣ-ΑΕΚ”.  Το ημερολόγιο έγραφε 8 Φεβρουαρίου 1981…

ΣΤΗΝ  ΠΡΟΒΟΛΗ ΘΑ ΒΡΑΒΕΥΤΕΙ  Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕΤΡΟΧΕΙΛΟΣ.

Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ  ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΑΤΕΛΗΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ VA FILMS –ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΑΛΑΤΑ, ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ  ΣΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΠΑΡΑΣΧΑΚΗ

ΚΟΛΑΣΜΕΝΕΣ  ΨΥΧΕΣ ΣΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΗΣ ΗΔΟΝΗΣ (1973)

      100’

 Σκηνοθεσία: Παύλος Παρασχάκης

Πρωταγωνιστούν: Παύλος Λιάρος, Ρίτα Μπενσουσάν, Τζένη Νικητοπούλου, Βαγγέλης Καζάν, Λευτέρης Γυφτόπουλος, Νίκος Βανδώρος, Νέλλη Γκίκα

Ο Παύλος Παρασχάκης – όπως και ο  Ηλίας Μυλωνάκος – πάντα άφηνε  τη φαντασία του θεατή να οργιάζει με τους μακροσκελείς πιπεράτους τίτλους  των ταινιών του.  Ενίοτε, εκπλήρωνε κάποιες από τις προσδοκίες των πύρκαυλων θεατών που συνέρρεαν στους κινηματογράφους Β και Γ Προβολής, λες και συμμετείχαν σε μιά παράνομη μυστικιστική εμπειρία, σχηματίζοντας μιά ατυπη μυστική αδελφότητα μοναχικών εραστών.

Σεξ και αρχαιοκαπηλεία, με όλα τα προσφιλή μας μοτίβα μεγενθυμένα με το φακό του Παρασχάκη: μικροκακοποιοί και κομπιναδόροι που πολλαπλασιάζονται σαν τις κατσαρίδες, μοιραία θηλυκά με ονόματα τύπου “Τζόαν, Ελίζαμπεθ Κόχραν και Λουίζα Μπιατσέλι” που ξελογιάζουν τους παρτενέρ τους, πλεκτάνες, καταδύσεις, βρεγμένα κορμιά σε ιδρωμένα σεντόνια, κρις κραφτ φορτωμένα με αμφορείς, ζεστά πτώματα πάνω σε γυμνά γυνακεία στήθη, σφαίρες και εκρήξεις,  αυτοκίνητα και εραστές που γκρεμοτσακίζονται στα βράχια και μπόλικο αίμα που πάντα έχει την μυρωδιά ανδρικού σπέρματος σε μιά ατελείωτη ανθρωποθυσία στο όνομα της ηδονής.

Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΑΤΕΛΗΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ VA FILMS –ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΑΛΑΤΑ, ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

ΛΕΥΚΗ ΑΠΕΙΛΗ (1990)

84’

Σκηνοθεσία/ Σενάριο: Θανάσης  Αντωνίου

Πρωταγωνιστούν: Βάνα Μπάρμπα, Παύλος Ευαγγελόπουλος, Χρήστος Πάρλας, Γιάννης Κοντοπίδης, Βασίλης Αποστολόπουλος

Μια VHS κάθοδος στον εφιάλτη των ναρκωτικών. Πρόκειται για θέμα ιδιαίτερα  προσφιλές στην βιντεοπαραγωγή  της εποχής, το οποίο ικανοποιούσε έτσι μιά νοσηρή περιέργεια  που  έφτανε στα όρια της ηδονοβλεψίας.

Ο Πέτρος (Παύλος Ευαγγελόπουλος), πρώην  μπάτσος, αναζητεί τον δολοφόνο ενός φίλου του, γίνεται undercover μέλος μιάς συμμορίας εμπόρων ναρκωτικών και  γοητεύεται από τη Μόνικα, την όμορφη προστατευόμενη του αρχηγού της  σπείρας – η Βανα Μπάρμπα, πράγματι στα καλύτερα της.

Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ  ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΑΤΕΛΗΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ VA FILMS –ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ  ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΑΛΑΤΑ, ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟ  ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

      ΡΩΞΑΝΗ (1976)

      86’

Σκηνοθεσία: Νίκος Μήλας

Σενάριο: Γιώργος Ζερβουλάκος

Πρωταγωνιστούν: Ναταλί Δανίκα, Ανέσης Βλάχος, Μάριος Τάγαρης, Γιώργος Λουκάκης

Ένα γαϊτανάκι του σεξ ξετυλίγεται  μπροστά μας, με πάμπολλες ερωτικές περιπτύξεις. Για άλλη μιά φορά, ένας ανάπηρος ζάπλουτος είναι αυτός  που κινεί τα νήματα της υπόθεσης – ένα κλισέ που, ασφαλώς, χρήζει ψυχαναλυτικής ανάλυσης.  Ο παράλυτος εφοπλιστής διευθύνει τις επιχειρήσεις του από το ιδιόκτητο νησί του, ανακαλύπτει πως είναι πολύ κοντά στην πτώχευση και αποφασίζει να παντρέψει το γιο του με μία πολύ πλούσια γυναίκα, την Ρωξάνη, προκειμένου να σωθούν.  Αυτό που δεν προέβλεψε ο χρεωκοπημένος μαικήνας ήταν πως η Ρωξάνη θα τους σπρώξει όλους στον όλεθρο, με φονικό όπλο το φιλήδονο κορμί της, καταστρέφοντας τους  μέσα σε ένα ερωτικό παραλλήρημα…

Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ  ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΑΤΕΛΗΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ VA FILMS –ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΑΛΑΤΑ, ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

      OI ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΙ (1973)

      87’

      Σκηνοθεσία: Παύλος Φιλίππου

      Σενάριο: Μαξ Ρόμαν

      Μουσική: Γιάννης Σπανός

Πρωταγωνιστούν: Λάκης Κομνηνός, Ανδρέας  Μπάρκουλης,  Σάσα Καστούρα, Γιώργος Βουτσινός, Βασίλης Τσαγκλός, Δημήτρης Μπισλάνης, Νέλλη Γκίνη, Νίκος Τσαχιρίδης, Κώστας Καφάσης

Η Κριστίν είναι επικεφαλής μιας σπείρας  κακοποιών, στην οποία μετέχουν ο  πρώην ναζί Χάινε Μπάουμαν και  ο Έλληνας Κουρτ. Μαζί, σχεδιάζουν και πραγματοποιούν μια μεγάλη κλοπή του καζίνο της Πάρνηθας, που φτάνει τα δύο εκατομμύρια δολάρια. Οι αρχές, με επικεφαλής τον υπεύθυνο ασφάλειας του καζίνο, αστυνόμο Ορέστη Μίσκα, συλλαμβάνουν τυχαία τον Χάινε, ο οποίος επιχειρεί να φύγει αεροπορικώς από τη χώρα, και ανακαλύπτουν τα κλεμμένα δολάρια μέσα σε πακέτα τσιγάρων, προκαλώντας έτσι πανικό στους υπόλοιπους ταξιδιώτες. Ο Κουρτ αναλαμβάνει την αρχηγία και προτείνει να απαγάγουν την κόρη του διώκτη τους αστυνόμου Μίσκα. Κατά την επιχείρηση της απαγωγής σκοτώνεται η γυναίκα του αστυνόμου, στη δε συμπλοκή και την καταδίωξη που ακολουθούν, εξοντώνονται όλοι οι κακοποιοί.

      Ο ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΟΣ (1986)

      90’

Σκηνοθεσία: Ανδρέας Κατσιμητσούλιας

Σενάριο: Γιάννης Φίλιππας

Πρωταγωνιστούν: Μάρκος Λεζές, Μάρα Θρασυβουλίδου, Τόλης Πολάτος, Γιώργος Βασιλείου, Χρήστος Νάτσιος, Άντα Βαλέντη

Ο Μάρκος Λεζές απογειώνεται μέσα από την έκρηξη της βιντεοκασέτας φτιάχνοντας ένα τύπο νεοέλληνα που θα τον υποστηρίξει με χαρακτηριστική άνεση μέχρι και το τέλος της VHS παραγωγής.

Πράγματι, βλέποντας τον “παλιό  καλο” ελληνικό κινηματογράφο – και βασικά τις  παραγωγές της  Φινος Φιλμς – έχουμε την αίσθηση ότι  αφηγούνται γεγονότα που συνέβησαν  σε άλλη χώρα. Φυσικά, η Ελλάδα δεν άλλαξε τόσο πολύ με λίγα χρόνια, άλλαξε όμως το σινεμά, κρίνοντας ντεμοντέ την α λα Φεϋντώ ατμόσφαιρα. Διαφορετικές εποχές, διαφορετικοί ήρωες. Στο “παλιό” σινεμά ήταν δημοφιλής ο χαρακτήρας του επαρχιώτη που φτάνει στην πρωτεύουσα για βιοπορισμό. Αφού μπλέξει σε καταστάσεις και φάει μερικά “χαστούκια”, τότε θα καταφέρει να “πιάσει την καλή” και να επιβιώσει στην πόλη.(*) Επίσης είναι δημοφιλείς διαφορες παραλλαγές της Σταχτοπούτας, με φτωχά κορίτσια και πλούσιους νέους ή το ανάποδο. Στο “νέο” σινεμά επικρατούν άλλα θέματα. Οι πιο λαϊκές ταινίες, όταν είναι μελό, ρέπουν προς τον κιτρινισμό, όταν είναι πολιτικές σάτιρες προς τον λαϊκισμό, οι δε “σοβαρές” ταινίες προς την ασάφεια. Παράλληλα αναπτύσσεται ένα σινεφίλ ρεύμα με ταινίες που αργότερα ονομάσαμε καλτ.

Όπως  στον “παλιό” κινηματογράφο αγαπημένος ήρωας είναι ο επαρχιώτης, στο “νέο” εμφανίζεται ο τύπος του “μικρού”. Ο “μικρός”, ο “αδύνατος”, είναι ο χαρακτήρας που “την πατά”. Μπορεί να είναι μικροκακοποιός, γκαφατζής μαφιόζος, ευκαιριακός απατεωνίσκος, ή μπορεί να είναι κάποιος καθόλα έντιμος, συνήθως υπάλληλος-γραφιάς, ο οποίος επίσης θα ξεγελαστεί. Ο αγαπημένος ήρωας του “νέου” σινεμά είναι ένας αφελής, άκακος, είναι ο τύπος του “looser”. Είναι αυτός που θα πατήσει την μπανανόφλουδα. Θα μπορούσε να είναι ο επαρχιώτης του “παλιού” σινεμά που, αφού του δόθηκε η ευκαιρία να μείνει στην πόλη, προσπαθεί να φανεί αντάξιος αυτής. Η ανακούφιση του κοινού – το χαπι εντ- είναι όταν τον ευνοεί η τύχη ή όταν γλιτώνει την τιμωρία.

Ο Μάρκος Λεζές, με το φυζίκ του παρ’ ολίγον γόη και με μια έμφυτη απλότητα, έρχεται πάνω στην ανάπτυξη του νέου μοτίβου. Πρωτοεμφανίζεται στο σινεμά στην ταινία “Από που πάνε για τη χαβούζα” με το Θ. Βέγγο. Ακολουθούν οι ταινίες “Τζακ ο καβαλάρης”, “Καθένας με την τρέλα του”, “Αλλαγή και το λουρί της μάνας”, “Δώστε την τσόντα στο λαό”, “Λαλάκης ο εισαγόμενος”- και άλλες μέχρι την έκρηξη της βιντεοταινίας. Τότε θα πρωταγωνιστήσει, την ίδια χρονιά μάλιστα, το 1986, σε δυο βιντεοταινίες πολύ χαρακτηριστικές του είδους: ο “Εμμανουέλος” και ο “Ανέραστος”. Στα προβλήματα του τύπου που περιγράψαμε παραπάνω προστέθηκε ένα ακόμη, το σεξουαλικό. Και οι δυο ρόλοι του Λεζέ -που τους υποστηρίζει άνετα- δείχνουν την πεζότητα των πραγμάτων όταν γίνουν ελληνικά. Με κάποια αναλογία, θυμίζει τον Alvaro Vitali  (τον “Μπομπο” της ιταλικης κωμωδίας”) και τις ερωτικές του περιπέτειες. (WWW,ARTU,GR)

  ΣΟΥΒΛΙΣΤΕ ΤΟΥΣ! (1981)

  90′

Σκηνοθεσία: Νίκος Ζερβός Σενάριο: Νίκος Ζερβός, Δημήτρης Πουλικάκος, Θέκλα Τσελέπη, Κωνσταντίνος Χρηστίδης

Παίζουν: Δημήτρης Πουλικάκος, Θέκλα Τσελέπη, Δεσποινα Τομαζάνη, Αγνή Βλάχου, Σπύρος Φωκάς,  Βαγγέλης Κοτρώνης, Γιώργος  Μοσχίδης, Κώστας Φέρρης, Μανούσος Μανουσάκης, Γιώργος Τσεμπερόπουλος, Χριστίνα Αυλιανού, Μαρίνα Γρίβα, Σωτηρία  Λεονάρδου, Βασίλης Μπουντούρης, Δημήτρης Αρβανίτης, Παύλος Σιδηρόπουλος, Νικόλας Άσιμος κ.α.

Τρία περιθωριακά άτομα (Δημήτρης Πουλικάκος, Θέκλα Τσελέπη και Κωνσταντίνος Χριστίδης) προκαλούν το κοινωνικό σύστημα με κάθε τους πράξη. Η ζωή τους είναι γεμάτη από έρωτα, περιπέτεια και χιούμορ. Όταν αποτρέπουν το βιασμό της φίλης τους (Ρενέ) από τον ψυχίατρό της (Σπύρος Φωκάς), αποφασίζουν να μείνουν για ένα χρονικό διάστημα στην επαρχία, σε ένα κοινόβιο. Η παραμονή τους εκεί θα τους προξενήσει ανία και θα αποχωρήσουν. Επιστρέφοντας στην πόλη θα γίνουν ακόμα οξύτεροι και δυναμικοί στη συμπεριφορά και τις αντιδράσεις τους. Πρόκειται για μια αυτοσχεδιαστική ταινία, με αναρχική διάθεση και πολύ σαρκασμό.

ΒΡΑΒΕΥΣΗ  ΤΕΡΗ ΧΡΥΣΟΥ

ΤΕΡΗΣ ΧΡΥΣΟΣ LIVE – SPECIAL GUEST TONY SFINOS

      ΑΦΙΕΡΩΜΑ  ΣΤΟ ΛΑΚΗ ΚΟΜΝΗΝΟ

      ΤΟ  ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ (1990)

      90’

      Σκηνοθεσία: Λάκης Κομνηνός

      Σενάριο: Χρήστος Δοξαράς

Πρωταγωνιστούν: Λάκης Κομνηνός, Χρηστος  Μάντακας, Λυδία Λένωση, Βασίλης Φουρτούνης

      ΤΡΑΝΖΙΤΟ (1995)

      102’

      Σκηνοθεσία: Ισαβέλλα Μαυράκη

      Σενάριο: Άννα Ανδριανού

Πρωταγωνιστούν: Δήμητρα Χατούπη, Φίλιππος Σοφιανός, Λάκης Κομνηνός, Ρίκα Βαγιάνη, Δημήτρης Πουλικάκος, Μιχάλης Γιαννάτος, Άννα Ανδριανού.

Ένα ακραίο πάθος που ανατρέπει τις ισορροπίες και αλλάζει την πορεία ζωής μιας γυναίκας. Η Άννα είναι μια πετυχημένη δημοσιογράφος με άψογη εικόνα και τέλεια οργανωμένη ζωή. Παρ’ όλα αυτά, έχει φτάσει σε ένα οριακό σημείο όπου τίποτα δεν τη γεμίζει πια. Μια νύχτα, στη διάρκεια ενός ρεπορτάζ, θα γνωρίσει τυχαία έναν παράξενο, μυστηριώδη και επικίνδυνο «ξένο», που περνάει τράνζιτο από την Ελλάδα. Ανάμεσά τους θα γεννηθεί μια σχέση συναρπαστική, αλλά και εφιαλτική.

ΣΤΗΝ  ΠΡΟΒΟΛΗ ΘΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΕΙ Η ΣΚΗΝΟΘΕΤΡΙΑ  ΙΣΑΒΕΛΛΑ ΜΑΥΡΑΚΗ

H ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ (1989)

90′

Σκηνοθεσία/ Σενάριο: Γιώργος  Μυλωνάς

Πρωταγωνιστούν: Αλέκος Αλεξανδράκης, Αλίκη Καμινέλη, Σπύρος Καλογήρου, Τάσος  Κωστής, Σπύρος Μισθός

Για την επαναπροβολή της ταινίας  στο φεστιβάλ έγιναν, πράγματι, γκρουπ στο facebook, παραλίγο να στραγγαλίσουν  το Νίκο Τριανταφυλλίδη  στα WC της Boom Boom,  βομβαρδίστηκε με άπειρα e mail ο λογαριασμός του έγκριτου κριτικού κινηματογράφου Δημήτρη Δανίκα και  έγινε κατάληψη στο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογραφου.

This is what you want, this is what you get!

Ερμηνεία  ζωής από τον εβδομηντάχρονο Αλέκο  Αλεξανδράκη στον ρόλο ενός πρεζάκια δημοσιογράφου που  δίνει την μάχη του ενάντια στα ναρκωτικά,  κυριολεκτικά μέσα στην καρδιά του θεριού!

Όταν  ο μονάκριβος γιος του δημοσιογράφου  βρίσκεται νεκρός από υπερβολική δόση ηρωίνης στις τουαλέτες του σχολείου, ο άτυχος πατέρας, χρήστης και ο ίδιος, αποφασίζει να ξεσκεπάσει όλους αυτούς που κρύβονται πίσω από την διακίνηση των ναρκωτικών. Έτσι αρχίζει μία σκληρή και ταυτόχρονα τρυφερή ιστορία μέσα στον σάπιο κόσμο της νύχτας και τον εφιάλτη του λευκού θανάτου

O ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΑΝΟΙΓΕΙ  ΜΕ ΑΝΤΙΚΛΕΙΔΙ (1987)

Σκηνοθεσία/ Σενάριο: Βασίλης  Μπουντούρης

Πρωταγωνιστούν: Ian Dury, Κασσάνδρα Βογιατζή, Λυδία Λένωση, Γιώργος  Παρτσαλάκης, Μανώλης Δεστούνης, Τάνια Καψάλη, Παύλος Κοντογιαννίδης

Δεν είναι λίγοι αυτοί που ανακάλυψαν ή ξαναθυμήθηκαν τον Ian Dury παρακολουθώντας  την ταινία “Sex Drugs and Rock’n’Roll”  του Mat Whitecross  με θέμα τη ζωή του και  τον τίτλο από το ομώνυμο κομμάτι  του με τους Blockheads.   Πόσοι, όμως, γνωρίζουν πως ο Ian Dury έχει παίξει σε ελληνική ταινία και μάλιστα γυρισμένη εξ’ολοκλήρου στη χώρα μας; Τα εύσημα ανήκουν στον σκηνοθέτη Βασίλη Μπουντούρη που, στα 1987, έπεισε τον απότομο, δύστροπο, χαρισματικό, αυτοκαταστροφικό, αγενή και γενναιόδωρο ρόκερ να έρθει στη χώρα μας και να πρωταγωνιστήσει στην ταινία “Ο Παράδεισος Ανοίγει Με Αντικλείδι”. Ο Ian Dury είναι ο σακάτης ακροβάτης που βάζει τα παιδιά στο αερόστατο και τα στέλνει ψηλά στον καταγάλανο ουρανό σε αυτό το παράξενο παραμύθι για ενηλίκους. Μιά συγκλονιστική ερμηνεία σε μιά παραγνωρισμένη ταινία.  Αποκατάσταση τώρα.

Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ  ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΑΤΕΛΗΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ VA FILMS  – ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΑΛΑΤΑ, ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟ  ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

      ΑΦΙΕΡΩΜΑ  ΣΤΟ ΛΑΚΗ ΚΟΜΝΗΝΟ

      ΣΤΗ ΣΚΙA ΤΟΥ LEMMY CAUTION (2002)

      84’

      Σκηνοθεσία/ Σενάριο: Νίκος Ζερβός

Πρωταγωνιστούν: Λάκης Κομνηνός, Αφροδίτη Αλ Σαλέχ, Κώστας Κακκαβάς, Μιχάλης Ιατρόπουλος, Έλενα Ναθαναήλ, Σπύρος Φωκάς, Βίκυ Χάρις, Βαγγέλης Ρωχάμης

«Ο  ήρωας είναι ένας αστυνομικός που  ζει στην παρακμή. Ολα τού έχουν  πάει ανάποδα… Του  τη στήσανε στην υπηρεσία και τον ξωπετάξανε, η γυναίκα του  τον εγκατέλειψε… Ζει απομονωμένος στο περιθώριο, με συντροφιά τρία πράγματα: το ουίσκι, τις ταινίες  του Λέμυ Κώσιον και τα τσιγάρα… Ωσπου, εκεί που ζει χωρίς ελπίδα, ένα πτώμα έξω από το σπίτι του τον ενεργοποιεί και τον ξαναβάζει σε ένα δρόμο… Είναι ένα φιλμ νουάρ, που δεν στηρίζεται στο θρίλερ και στο αστυνομικό του πράγματος, αλλά στην αναζήτηση αυτού του ανθρώπου». Λάκης Κομνηνός

Η ταινία “Στη σκιά του Λέμμυ  Κώσιον” είναι μια αναφορά στα  φιλμ νουάρ, που τον ομώνυμο ήρωα υποδυόταν ο Έντι Κωνσταντίν, έναν ψυχρό τύπο με χιούμορ, γυναίκες και αλκοόλ. Ο δικός μας ήρωας, τον οποίο ενσαρκώνει ο Λάκης Κομνηνός, είναι ένας αστυνομικός σε απόσυρση, λόγω του παρελθόντος του. Ένα “στημένο” όμως παιχνίδι, τον ξαναφέρνει στη ζωή της Αθήνας με μυστήρια, φόνους και έρωτες. Έτσι, εντελώς απροσδόκητα, ο ήρωας, μαζί με τους θεατές, θα κάνει το μεγάλο ταξίδι προς την κάθαρση.

Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ  ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΑΤΕΛΗΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ VA FILMS –ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ  ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΑΛΑΤΑ, ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟ  ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

      ΑΦΙΕΡΩΜΑ  ΣΤΟ ΛΑΚΗ ΚΟΜΝΗΝΟ

      ΒΡΑΒΕΥΣΗ  ΛΑΚΗ ΚΟΜΝΗΝΟΥ

«Εχω πολύ ανεπτυγμένο το αίσθημα του φρένου. Ακόμη κι όταν οδηγώ κόβω πολύ ταχύτητα στις κατηφόρες και πάω με σταθερή ταχύτητα στις ανηφόρες. Αυτό δε που με τρομάζει πιο πολύ απ’ όλα είναι ο ξέφρενος καλπασμός της επιτυχίας. Κι όταν ζεις σε μια χώρα που είναι μοναδική στο να ευτελίζει τα πάντα, πρέπει να προσέχεις ακόμη πιο πολύ… Συμπτωματικά, έτυχε να κάνω παρέα την εποχή εκείνη με μεγάλους (εννοώ ηλικιακά) ηθοποιούς και σκηνοθέτες. Μπόρεσα έτσι να ζήσω το δράμα και τη ματαιοδοξία της επιτυχίας. Τα απομυθοποίησα κυριολεκτικά όλα και ανακάλυψα λαμπρές άλλες και πιο στέρεες φιλοδοξίες και ασχολίες…». Λάκης Κομνηνός

Ο ΟΜΦΑΛΟΣ aka ΣΥΝΟΜΟΣΙΑ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ (1975)

               95’

      Σκηνοθεσία: Βασίλης Γεωργιάδης

      Σενάριο: Βασίλης Γεωργιάδης

Πρωταγωνιστούν: Λάκης Κομνηνός, Nicole Calfan, Ανδρέας Φιλιππίδης, Μιχάλης Anne Lonberg,  Γιάννης Κανδήλας, Κώστας Γκουσγκούνης

Ο Ρόμπερτ Μέησον (Λάκης Κομνηνός), πρώην πράκτορας, καλείται να ξαναδουλέψει για μία  μυστική οργάνωση. Ταξιδεύει από  το Λονδίνο στην Γενεύη για να ενημερωθεί για τις λεπτομέρειες της αποστολής του. Στην Αθήνα, ο Μέησον γνωρίζει μία όμορφη αλλά μυστηριώδη γυναίκα (Nicole Calfan- «Οι Διαρρήκτες»). Την επόμενη μέρα στα Μετέωρα, ο Μέησον δέχεται δολοφονική επίθεση από τον υποτιθέμενο σύνδεσμο του και συνειδητοποιεί πως όλο το σχέδιο είναι μία θανάσιμη παγίδα. Η Ελληνική απάντηση στον 007, μία διεθνής υπερπαραγωγή σε σκηνοθεσία Βασίλη Γεωργιάδη («Κορίτσια Στον Ήλιο»).

Special guest o Γκουζγκούνης σε ρόλο hitman! 

      GAZEBO LIVE

Special guest του 9ου Φεστιβάλ Cult Ελληνικού Κινηματογράφου θα είναι ο διασημότερος star της italodisco των 80’s, o πολυαγαπημένος στη χώρα μας Gazebo που, μαζί με την πενταμελή μπάντα του, θα μας ταξιδέψει πίσω στο χρόνο με τις αξέχαστες μελωδίες των μεγάλων επιτυχιών

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!
echo ‘’ ;