Mια νέα δανέζικη έρευνα κατέδειξε ότι οι μαθητές αποδίδουν καλύτερα στα Μαθηματικά όταν βρίσκονται σε κίνηση.
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Κοπεγχάγης, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό “Frontiers of Human Neuroscience”, πειραματίσθηκαν με 165 μαθητές δημοτικού στους οποίους εφάρμοσαν διάφορες μεθόδους εκμάθησης των μαθηματικών.
Μετά από έξι εβδομάδες πειραματισμών, οι επιστήμονες κατέληξαν ότι τις καλύτερες επιδόσεις στα μαθηματικά τις είχαν οι μαθητές που “δούλεψαν” χρησιμοποιώντα το σώμα τους είτε για να σχηματίσουν διάφορα σχήματα είτε για να κάνουν προσθαφαιρέσεις.