21 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΕΛΛΑΔΑΑνοίγεις νέα επιχείρηση εστίασης; Δες τι πρέπει να προσέξεις

Ανοίγεις νέα επιχείρηση εστίασης; Δες τι πρέπει να προσέξεις

Πολλοί θα σου είπαν πως είναι ένα παράτολμο βήμα, όμως, εσύ θα το τολμήσεις. Έχεις την ιδέα, ξέρεις πώς θα συγκεντρώσεις το κεφάλαιο, και σου μένει η υλοποίηση. Πώς θα κάνεις τη δική σου, νέα επιχείρηση, να ξεχωρίσει ανάμεσα στον ανταγωνισμό;

Σίγουρα, οι παράγοντες για την επιτυχία είναι πολλοί. Εμείς θα σου δώσουμε τους τέσσερις βασικότερους, για να κάνεις τα πρώτα σου βήματα άφοβα. Πάμε να τους δούμε.

  1. Δημιούργησε μια σαφή ταυτότητα για την επιχείρησή σου

Αν δεν έχεις καταλήξει σε μια συγκεκριμένη ταυτότητα, τότε θα βρεις δυσκολίες από την αρχή κιόλας, στην υλοποίηση της ιδέας σου. Η τεχνική «όλα σε ένα» δεν βοηθάει καμία σύγχρονη επιχείρηση εστίασης. Σημαντικό είναι να έχεις εντοπίσει τι λείπει από τον ανταγωνισμό που μπορείς να προσφέρεις εσύ, και να το αγαπάς. Ψάχνεις παντού να βρεις το σωστό γαλλικό κρουασάν; Τότε ίσως είναι η ώρα να ανοίξεις ένα μικρό μαγαζί με φρέσκα και σπιτικά κρουασάν. Ό,τι κι αν επιλέξεις να προσφέρεις στους πελάτες σου, φρόντισε να είναι μοναδικό και να αρμόζει στην ταυτότητα της επιχείρησής σου.

  1. Δώσε έμφαση στην εμφάνισή της

Κάνε τα πάντα για να δεις την επιχείρησή σου φόντο για posts και stories πελατών σου. Δεν έχει σημασία αν ο χώρος είναι πολύ μικρός ή δεν είναι δίπλα από μετρό και ηλεκτρικό. Σημασία έχει να φέρει μία αισθητική μοναδική, ευφάνταστη και συνάμα απλή. Μια αισθητική που θα κάνει τον εκάστοτε πελάτη να σταματήσει να περπατάει στον δρόμο της επιχείρησης ή στο να σκρολάρει στο feed του.

  1. Η άμεση εξυπηρέτηση κερδίζει πάντα

Η ποιότητα και η αμεσότητα της εξυπηρέτησης είναι ένα διαχρονικό αίτημα των απανταχού πελατών. Φρόντισε, λοιπόν, να έχεις επαρκές προσωπικό, ώστε να μη σημειώνονται καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των πελατών. Μια καλή ιδέα είναι να εγκαταστήσεις συστήματα παραγγελιοληψίας https://www.elink.com.gr/, που θα διευκολύνουν το προσωπικό σου στη δουλειά του. Τα τραπέζια του μαγαζιού, οι παραγγελίες των πελατών και οι υπεύθυνοι υπάλληλοι είναι όλοι οργανωμένοι με ένα πρόγραμμα παραγγελιοληψίας. Για να οργανώσεις τις online παραγγελίες σου μην διστάσεις να αναζητήσεις το κατάλληλο σύστημα delivery https://www.elink.com.gr/product/%CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%B7%CF%88%CE%AF%CE%B1%CF%82-delivery. Πίστεψέ μας, είναι ο πιο εύκολος τρόπος να κατακτήσεις και τον πιο δύσκολο πελάτη.

  1. Οι υπάλληλοι είναι η καρδιά της επιχείρησης

Ό,τι κι αν κάνεις από τα παραπάνω, μην ξεχνάς πως η επιχείρηση είναι οι υπάλληλοί της. Εξασφάλισέ τους ιδανικές συνθήκες εργασίας και σεβάσου τον προσωπικό τους χρόνο. Η συμπεριφορά σου απέναντι στους υπαλλήλους σου βγαίνει πάντα προς τα έξω.

Πέρα από το κεφάλαιο και την εικόνα, βασικός πυρήνας κάθε επιχείρησης είναι οι άνθρωποι. Είτε αυτοί είναι οι υπάλληλοι, είτε οι πελάτες. Μην τους αμελήσεις, λοιπόν, στο νέο σου αυτό ξεκίνημα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!
echo ‘’ ;