20.2 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑΑποζημίωση των πολιτών όταν οι δημόσιες υπηρεσίες δεν απαντούν στα έγγραφα αιτήματά...

Αποζημίωση των πολιτών όταν οι δημόσιες υπηρεσίες δεν απαντούν στα έγγραφα αιτήματά τους

Επαναφορά της δυνατότητας αποζημίωσης πολιτών από τη διοίκηση λόγω μη τήρησης των προθεσμιών του Ν.2690/1999
Ο Συνήγορος του Πολίτη, διαπίστωσε ότι από τις 21/11/2013, καταργήθηκε το νομικό πλαίσιο με το οποίο παρεχόταν η δυνατότητα στους πολίτες να αποζημιώνονται χρηματικά, όταν οι δημόσιες υπηρεσίες δεν απαντούν εντός συγκεκριμένης προθεσμίας, σε έγγραφα αιτήματά τους προς αυτές – παρά την ρητή συνταγματική επιταγή (άρθρο 10, παράγραφος 3). 
Ο Συνήγορος του Πολίτη προέβη στη σύνταξη Πορίσματος με το οποίο ζήτησε, από το καθ’ ύλην αρμόδιο Υπουργείο (Διοικητικής Ανασυγκρότησης), την επαναφορά, μέσω νομοθετικής ρύθμισης, της δυνατότητας χρηματικής αποζημίωσης των πολιτών, όταν δεν τηρούνται εκ μέρους της διοίκησης οι προθεσμίες που προβλέπονται από τις διατάξεις του Ν.2690/1999 (Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας), σύμφωνα με το σχετικό συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα. Παράλληλα ζήτησε, να ληφθεί μέριμνα και για τα ήδη εκκρεμή αιτήματα των πολιτών.
Δείτε εδώ το Πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη προς την υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη.
Αποζημίωση των πολιτών όταν οι δημόσιες υπηρεσίες δεν απαντούν στα έγγραφα αιτήματά τους
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!
echo ‘’ ;