18.4 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΕΛΛΑΔΑΑυτά είναι τα δικαιώματά μας εάν χάσουμε αποσκευή στην διάρκεια του ταξιδιού

Αυτά είναι τα δικαιώματά μας εάν χάσουμε αποσκευή στην διάρκεια του ταξιδιού

Επιβάτης, που ταξίδευε  με πλοίο από Χανιά προς Πειραιά, παρέδωσε δύο αποσκευές, λαμβάνοντας σχετική απόδειξη.

Κατά την άφιξή της στον Πειραιά, διαπίστωσε ότι η μία από τις δύο αποσκευές της, είχε χαθεί.  Επικοινώνησε άμεσα με την εταιρεία, η οποία της ζήτησε να περιμένει 10 ημέρες.

Κατόπιν  δέχθηκε τηλέφωνο από συνεπιβάτη, ο οποίος της δήλωσε ότι εκ παραδρομής πήρε την αποσκευή της και ήδη βρισκόταν στο εξωτερικό, ενώ υποσχέθηκε να της την παραδώσει σε 10 ημέρες, όταν θα επέστρεφε στην Ελλάδα. 

Ωστόσο μετά την παρέλευση των δέκα ημερών δεν είχε κανένα νέο.  Η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι δεν φέρει καμία ευθύνη, διότι η αποσκευή είχε στο μεταξύ, εντοπισθεί.

Η επιβάτης  υπέβαλε αναφορά στην ανεξάρτητη αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» σε βάρος της ακτοπλοϊκής εταιρείας, η οποία αρνήθηκε να την αποζημιώσει για την απώλεια της αποσκευής.  

Η αναπληρώτρια Συνήγορος, Αθηνά Κοντογιάννη, επισήμανε στην ακτοπλοϊκή εταιρεία ότι είναι υπεύθυνη για την απώλεια της αποσκευής της καταναλώτριας, διότι πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, συνεπώς, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και, συγκεκριμένα, με το άρθρο 8 της Διεθνούς Σύμβασης των Αθηνών υποχρεούται σε καταβολή της προβλεπόμενης αποζημίωσης. 

Ύστερα από την παρέμβαση του Συνήγορου, η εταιρεία ανταποκρίθηκε θετικά και κατέβαλε  αποζημίωση  ύψους 740 ευρώ στην αιτούσα. 

Αυτά είναι τα δικαιώματά μας εάν χάσουμε αποσκευή στην διάρκεια του ταξιδιού
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!
echo ‘’ ;