18.9 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΕΛΛΑΔΑΑύξηση πωλήσεων για eshop: 8 στοιχεία που πρέπει να προσέξετε

Αύξηση πωλήσεων για eshop: 8 στοιχεία που πρέπει να προσέξετε

Καλώς ήρθατε στον κόσμο του e-commerce!

 

Η δημιουργία ενός e-shop είναι σίγουρα ένα σημαντικό βήμα για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να επεκτείνετε την επιχείρησή σας.

Υπάρχουν ορισμένα στοιχεία που πρέπει να λάβετε υπόψη σας για να επιτύχετε τους στόχους που έχετε θέσει. Αυτοί είναι οι 8 τρόποι που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το e-shop σας και θα οδηγήσουν στην αύξηση των πωλήσεών σας.

 

User-friendly Interface

 

Σκεφτείτε να μπείτε σε ένα κατάστημα στο οποίο όμως δεν μπορείτε να βρείτε ούτε αυτό που θέλετε ούτε όμως και κάποιον υπάλληλο να σας βοηθήσει. Οι πιθανότητες να αγοράσετε κάτι είναι ελάχιστες.

 

Εκείνο που θα κάνετε κατά πάσα πιθανότητα είναι να πάτε σε κάποιο άλλο μαγαζί ανταγωνιστή που διαθέτει όλα τα παραπάνω. Αυτό ισχύει και στο e-commerce.

Δεν αρκεί μόνο να έχετε ένα e-shop. Πρέπει να επενδύσετε χρόνο και προσοχή στο να δημιουργήσετε ένα ευχάριστο περιβάλλον που θα επιτρέψει στους δυνητικούς πελάτες να βρουν αυτό που ψάχνουν εύκολα και να λάβουν την απαραίτητη βοήθεια.

Γι’ αυτό το λόγο το design και η δομή του ηλεκτρονικού καταστήματός σας είναι καίριας σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησής σας online.

 

Οι πελάτες πρέπει να μπορούν να βρουν γρήγορα και εύκολα τα προϊόντα που ψάχνουν καθώς και να έχουν πρόσβαση σε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά μ’ αυτά. Αυτό θα οδηγήσει άμεσα στην αύξηση των πωλήσεων του eshop.

 

Mobile – friendly

 

Η χρήση των κινητών τηλεφώνων για online shopping αυξάνεται συνεχώς. Η Google αποκάλυψε τη σημασία της θετικής εμπειρίας αγορών με κινητό για τα eshop.

 

Συγκεκριμένα αναφέρει ότι, το 62% των πελατών που δεν είχαν καλή εμπειρία από κάποια mobile συσκευή, δεν θα ξαναγόραζαν από τη συγκεκριμένη επιχείρηση.

 

Όπως καταλαβαίνετε, Είναι σημαντικό το e-shop σας να είναι mobile-friendly, ώστε οι πελάτες να μπορούν να περιηγηθούν και να αγοράσουν τα προϊόντα σας εύκολα από όποια συσκευή και αν επιλέγουν να μπουν.

 

Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε responsive σχεδιασμό στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, προκειμένου να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήσης.

 

Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση διατάξεων που μπορούν να προσαρμόζονται αυτόματα ανάλογα με τη συσκευή που χρησιμοποιείται, εξασφαλίζοντας έτσι ότι όλοι οι πελάτες έχουν πρόσβαση στις ίδιες πληροφορίες ανεξάρτητα από τον τύπο συσκευής.

 

Επιπλέον, τα mobile-friendly sites κατατάσσονται υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, κάτι που είναι ζωτικής σημασίας για δείτε αύξηση στις πωλήσεις σας.

 

Ασφαλείς συναλλαγές

 

Οι πελάτες, εμπιστεύονται εσάς και την επιχείρησή σας όταν αγοράζουν online. Επομένως, η ασφαλής πλοήγησή τους πρέπει να είναι προτεραιότητα. Προστατέψτε τους και μαζί τη φήμη της επιχείρησής σας, εξασφαλίζοντας ότι ο ιστότοπός σας έχει πιστοποιητικό ασφαλείας SSL.

Αυτό το πιστοποιητικό εξασφαλίζει ότι οι αλληλεπιδράσεις και τα δεδομένα των πελατών σας παραμένουν ιδιωτικά και είναι προστατευμένα από απάτες και κλοπή.

 

Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι ένα από τα κύρια ζητήματα που απασχολούν τους πελάτες κατά τη διάρκεια των online αγορών και τους κάνουν να διστάζουν να ψωνίσουν όταν δεν υπάρχει.

 

Γι’ αυτό, αν θέλετε να δείτε αύξηση πωλήσεων στο eshop σας, εξασφαλίστε πρώτα απ’ όλα ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα προσφέρει ασφαλείς μεθόδους πληρωμής.

 

Πολλαπλές επιλογές πληρωμής

 

Για να κάνετε τη διαδικασία αγοράς πιο εύκολη και ελκυστική στους πελάτες, προσφέρετε πολλαπλές επιλογές πληρωμής. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει πιστωτικές κάρτες, PayPal, αντικαταβολή, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και άλλες δημοφιλείς μεθόδους, όπως Klarna, για πληρωμή σε άτοκες δόσεις χωρίς την χρήση πιστωτικής κάρτας, Apple Pay, Google Pay και άλλες.

 

Όσο περισσότερες επιλογές έχουν οι πελάτες σας τόσο πιο εύκολα θα οδηγηθούν στο καλάθι αγορών για να ολοκληρώσουν την συναλλαγή τους.

 

Ταχύτητα φόρτωσης ιστοσελίδας

 

Η ταχύτητα φόρτωσης μιας ιστοσελίδας είναι ένας από τους κύριους παράγοντες που επηρεάζουν την εμπειρία των χρηστών και την επιτυχία ενός e-shop.

 

Σκεφτείτε να μπείτε σε ένα eshop και να θέλετε να δείτε αρκετά προϊόντα και αυτά να αργούν να φορτώσουν. Η αργή φόρτωση όχι μόνο είναι ενοχλητική αλλά δημιουργεί και ανασφάλεια στον δυνητικό πελάτη να προβεί σε αγορά.

 

Ο πελάτης προτιμάει να περιηγείται σε ιστοσελίδες που φορτώνουν γρήγορα. Δεν θέλει να χάνει χρόνο ώστε να δει κάποιο προϊόν.

 

Ζητείστε από τους developers να βελτιώσετε την ταχύτητα φόρτωσης του e-shop σας, μειώνοντας τον χρόνο απόκρισης του server, βελτιστοποιώντας τις εικόνες και κάνοντας χρήση τεχνικών όπως το caching.

 

Εύκολο check-out

 

Μια εύκολη διαδικασία check-out συμβάλλει στη μείωση των ακυρωμένων παραγγελιών και την αύξηση των μετατροπών.

 

Απλοποιήστε τη διαδικασία, ζητώντας από τους πελάτες μόνο τις απαραίτητες πληροφορίες και προσφέροντας τη δυνατότητα αγοράς ως επισκέπτης.

 

Επίσης, εξασφαλίστε ότι οι πελάτες μπορούν να επαληθεύσουν εύκολα τα στοιχεία της παραγγελίας τους, δίνοντας τους την δυνατότητα σύνδεσης μέσω Google ή μέσω Facebook account και να επιστρέψουν γρήγορα σε προηγούμενα βήματα αν χρειαστεί.

 

Όσο πιο απλή και σύντομη είναι η διαδικασία αγοράς από τη σελίδα σας, τόσο πιο πολύ θα αυξηθούν και τα έσοδα από τις πωλήσεις του eshop σας.

 

Στοχευμένες περιγραφές προϊόντων

 

Οι περιγραφές των προϊόντων σας πρέπει να είναι στοχευμένες και να παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται οι πελάτες για να πάρουν μια απόφαση αγοράς. Επιπλέον, η χρήση των κατάλληλων keywords (λέξεις-κλειδιά) στις περιγραφές, βοηθάει στη βελτίωση της ορατότητας του e-shop σας στις μηχανές αναζήτησης, συμβάλλοντας στην αύξηση των πωλήσεων.

 

Η αύξηση πωλήσεων του eshop σας περνάει από την GNC Web

 

Εφαρμόζοντας αυτές τις 8 πρακτικές στην κατασκευή του e-shop σας, είναι σίγουρο ότι θα δείτε τις πωλήσεις να σημειώνουν σημαντική αύξηση.

 

Να θυμάστε όμως, ότι η συνεχής βελτίωση και εξέλιξη του e-shop σας είναι κρίσιμη για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας στην ταχέως μεταβαλλόμενη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

Γι’ αυτό, αν θέλετε να αποκτήσετε ένα αξιόπιστο και επικερδές ηλεκτρονικό κατάστημα που θα βρίσκεται μπροστά από τον ανταγωνισμό, επικοινωνήστε με την GNC Web και αφήστε μας να σας βοηθήσουμε να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη και να εξασφαλίσετε την επιτυχία της επιχείρησής σας μακροπρόθεσμα.

 

Η GNC Web μπορεί να κατασκευάσει και το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα βασισμένο στις μοναδικές ανάγκες της δικής σας επιχείρησης. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε ηλεκτρονικά καταστήματα που συνδυάζουν αρμονικά την αισθητική με την τεχνολογική αρτιότητα, προκειμένου να προσφέρουν όχι μόνο μια ευχάριστη εμπειρία περιήγησης, αλλά και να αυξάνουν την κερδοφορία της επιχείρησής σας.

 

Η εταιρία GNC Web δημιουργήθηκε το 2010 στην Αθήνα από επαγγελματίες του χώρου με στόχο να προσφέρει ολοκληρωμένες Digital Υπηρεσίες Web Design, Web Development & Digital Marketing αξιοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες, εμπειρία και δεδομένα.

 

Έχει κατασκευάσει πολλά γνωστά ηλεκτρονικά καταστήματα που αποτελούν Case Studies ευχαριστημένων πελατών στο το χώρο του eCommerce. Είναι επίσης πιστοποιημένο Digital Agency Google Partner, Meta Facebook Partner καθώς και μέλος του Ελληνικoύ Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) που εκπροσωπεί το σύνολο της αγοράς του Ηλεκτρονικού Εμπορίου & των υπηρεσιών αυτής που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!
echo ‘’ ;