26.9 C
Athens
Σάββατο, 1 Οκτωβρίου, 2022
ΑρχικήΚΟΣΜΟΣEllo: το νέο "ηθικό" αντι-facebook

Ello: το νέο “ηθικό” αντι-facebook

Το νέο κοινωνικό δίκτυο Ello γίνεται ολοένα πιο δημοφιλές,
κερδίζοντας συνεχώς νέα μέλη, δεχόμενο έως 31.000 αιτήσεις συμμετοχής
την ώρα, όπως δήλωσε ο ιδρυτής του Πολ Μπούντνιτζ. Το δίκτυο «ποντάρει»
σε μια έξυπνη στρατηγική προβολής, που αναδεικνύει τα «αντι-Facebook»
χαρακτηριστικά του, όπως το ότι δεν δέχεται καθόλου διαφημίσεις και δεν
πουλά σε τρίτους τα στοιχεία των χρηστών του.

Ρόλο, ασφαλώς, παίζει και
ότι ανέκαθεν γοήτευε τους ανθρώπους η ιδέα να συμμετέχουν σε ένα πιο
κλειστό κλαμπ, ενώ κάποιοι απλώς έχουν βαρεθεί το Facebook και την…
πολυκοσμία του.

Σύμφωνα με το ΑΜΠΕ το Ello, που ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2014, αρχικά
σχεδιάστηκε ως ένας τόπος ψηφιακής συνάντησης περίπου 90 φίλων του Πολ
Μπούντνιτζ, ενός ιδιοκτήτη καταστήματος ποδηλάτων στην πολιτεία Βερμόντ
των ΗΠΑ. Όμως στις 7 Αυγούστου άνοιξε τις «πόρτες» του και σε άλλους
ενδιαφερόμενους (έχοντας στο μεταξύ εξασφαλίσει χρηματοδότηση από
επενδυτικές εταιρείες), ενώ η συμμετοχή κάθε υποψήφιου μέλους – χρήστη
γίνεται επιλεκτικά μόνο μετά από πρόκληση (οι προσκλήσεις πουλιούνται
μέχρι και στο Ebay).

Ello: το νέο "ηθικό" αντι-facebook

 

Thestival.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

echo ‘’ ;