19.4 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΕΛΛΑΔΑΕξώδικο σε Τσίπρα - Τσακαλώτο για το Ελληνικό

Εξώδικο σε Τσίπρα – Τσακαλώτο για το Ελληνικό

Το εξώδικο υπογράφουν μέλη της «Πρωτοβουλίας Πολιτών κατά του Υπερταμείου Υφαρπαγής της Δημόσιας Περιουσίας» και της «Επιτροπής Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού» καθώς και πολλές προσωπικότητες.

Μεταξύ άλλων υπογράφουν ο πρώην βουλευτής και ευρωβουλευτής Μανώλης Γλέζος, ο νυν ευρωβουλευτής, Νίκος Χουντής, οι πρώην βουλευτές Αγλαΐα Κυρίτση και Μαρία Μπόλαρη

Οι ίδιοι χαρακτηρίζουν ως «παράνομη, επιβλαβή για το Ελληνικό Δημόσιο και χωρίς κανένα πραγματικό δημοσιονομικό όφελος» την υπογραφή «από την κυβέρνηση Μνημονίου Κατανόησης για την παραχώρηση του Ελληνικού στην εταιρεία Hellinikon Global I.S.A., με εγγυητή την Lamda Development, και η ψήφιση της σχετικής σύμβασης από τη Βουλή».

Σύμφωνα με τους υπογράφοντες «η έγκριση της σύμβασης από την Κυβέρνηση και τη Βουλή εκθέτει το Ελληνικό κράτος σε πιθανή διεκδίκηση αποζημιώσεων από την εταιρεία σε περίπτωση μη ικανοποίησης κάποιας εκ των εννέα αναβλητικών αιρέσεων που διέπουν την σύμβαση, εκ των οποίων οι τρεις αφορούν δικαστικές αποφάσεις».

ΕΝΩΠΙΟΝ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ ΕΞΩΔΙΚΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ Των 

  • Γλέζου Μανώλη, π. Βουλευτή Επικρατείας και π. Ευρωβουλευτή 

  • Χουντή Νίκου, Ευρωβουλευτή 

  • Ασημακόπουλου Βασίλη, μέλους Δ.Σ. Δικηγορικού Συλλόγου Αθήνας

  • Βαγγελάτου Ειρήνης, μέλους Δ.Σ. Δήμου Γλυφάδας, μέλους της Επιτροπής             Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού 

  • Βαταβάλη Φερενίκης, μέλους της Επιτροπής Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο       Ελληνικού Γαλετσέλη Παναγιώτη, μέλους Δ.Σ. Δικηγορικού Συλλόγου Αθήνας 

  • Γιαννακόπουλου Κωνσταντίνου, γενικού γραμματέα Δ.Σ. Συλλόγου  Συνταξιούχων Δικηγόρων Ελλάδας Δάνου Ανδρέα, μέλους της Επιτροπής Αγώνα   για το Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού 

  • Δερμενάκη Παύλου, οικονομολόγου,    ερευνητή 

  • Ηλιόπουλου Θανάση, μέλους ΔΣ Δήμου Γλυφάδας

  • Ιατρίδου Μαριλένας, μέλους της  Πρωτοβουλίας Πολιτών κατά του Υπερταμείου Υφαρπαγής της Δημόσιας Περιουσίας και    της Επιτροπής Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού 

  • Καλογρίδη Λιάνας, μέλους του Περιβαλλοντικού Δικτύου Αθήνας

  •  Καλομοίρη Γρηγόρη, μέλους της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΔΕΔΥ 

  • Καμπούρη Γιούλης    μέλους της Πρωτοβουλίας Πολιτών κατά του Υπερταμείου Υφαρπαγής της Δημόσιας   Περιουσίας και της Επιτροπής Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού 

  • Καστρινάκη Ελένης, δικηγόρου Κεφάλα Σοφίας, μέλους της Πρωτοβουλίας Πολιτών κατά      του Υπερταμείου Υφαρπαγής της Δημόσιας Περιουσίας και της Επιτροπής Αγώνα για το      Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού

  •  Κίνια Σπύρου, μέλους της Επιτροπής Αγώνα για το  Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού 

  • Κουρή Ευάγγελου, δικηγόρου, π. μέλους Δ.Σ. Δικηγορικού Συλλόγου Αθήνας

  • Κρητικού Μάριου, αντιπροέδρου Γενικού Συμβουλίου ΑΔΕΔΥ

  • Κυρίτση Αγλαϊας, π. βουλεύτριας Επικρατείας ΣΥΡΙΖΑ

  • Μαντά Ασημάκη, περιφερειακού συμβούλου Περιφέρειας Αττικής 

  • Μαούνη Αντώνη, προέδρου Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Αττικής 

  • Μπελαντή Δημήτρη, μέλους Δ.Σ. Δικηγορικού Συλλόγου Αθήνας 

  • Μπόλαρη Μαρίας, πρώην βουλεύτριας Α΄ Αθήνας, ΣΥΡΙΖΑ 

  • Μπουρούσα Αφροδίτης, δικηγόρου

  • Μπουσουλέγκα Αλέξανδρου, μέλους της Επιτροπής Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού 

  • Πάνου Δημήτρη, δικηγόρου Παπαδημητρίου Βασίλη, δικηγόρου 

  • Παππά Γρηγορίου, αντιπροέδρου Δ.Σ. Συλλόγου Συνταξιούχων Δικηγόρων Ελλάδας 

  • Πετρόπουλου Δημήτρη, γραμματέα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας ΕΜΔΥΔΑΣ και μέλους    Αντιπροσωπίας ΤΕΕ 

  • Πορτάλιου Ελένης, μέλους της Πρωτοβουλίας Πολιτών κατά του Υπερταμείου Υφαρπαγής  της Δημόσιας Περιουσίας και της Επιτροπής Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο     Ελληνικού

  • Πρασσά Δημήτρη, μέλους της Επιτροπής Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού

  •  Σκλαβούνου Γεράσιμου, μέλους του Περιβαλλοντικού Δικτύου Αθήνας 

  • Σωτηρίου Ελένης, π. βουλεύτριας νομού Αττικής ΣΥΡΙΖΑ

  • Τότσικα Παναγιώτη, μέλους της Πρωτοβουλίας Πολιτών κατά του Υπερταμείου    Υφαρπαγής   της Δημόσιας Περιουσίας και της Επιτροπής Αγώνα για το    Μητροπολιτικό  Πάρκο Ελληνικού 

  • Τσακούλια Παναγιώτας, επ. δικηγόρου 

  • Φώσκολου Ιωάννας, μέλους Forum Δικτύου πολιτών για τη διάσωση του ρέματος της   Πικροδάφνης 

  • Φωτιάδου Αθανασίας, μέλους Δ.Σ. Συλλόγου Συνταξιούχων Δικηγόρων  Ελλάδας

  • Χαρίση Γεωργίου, μέλους της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΟΕ – ΟΤΑ

  • Χριστοπούλου Αθανασίας, μέλους Δ.Σ. Συλλόγου Συνταξιούχων Δικηγόρων Ελλάδας

ΠΡΟΣ   

τον Πρωθυπουργό Ελλάδας κ. Αλέξιο Τσίπρα 

τον Υπουργό Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο    

Θέμα: Παράνομη, επιβλαβής για το Ελληνικό Δημόσιο και χωρίς κανένα πραγματικό δημοσιονομικό όφελος η υπογραφή από την κυβέρνηση Μνημονίου Κατανόησης για την παραχώρηση του Ελληνικού στην εταιρεία Hellinikon Global I.S.A., με εγγυητή την Lamda Development, και η ψήφιση της σχετικής σύμβασης από τη Βουλή.

Η έγκριση της σύμβασης από την Κυβέρνηση και τη Βουλή εκθέτει το Ελληνικό κράτος σε πιθανή διεκδίκηση αποζημιώσεων από την εταιρεία σε περίπτωση μη ικανοποίησης κάποιας εκ των εννέα αναβλητικών αιρέσεων που διέπουν την σύμβαση, εκ των οποίων οι τρείς αφορούν δικαστικές αποφάσεις. 

Η αποδοχή ενός παράνομου καταχρηστικού, απεχθούς και επονείδιστου χρέους – όπως διαπιστώνει η αρμόδια Επιτροπή για το Χρέος της Ελληνικής Βουλής – εκ μέρος της χώρας οδήγησε στην υπογραφή τριών δανειακών συμβάσεων, την επιβολή της δέσμευσης του συνόλου της περιουσίας του λαού (Δημόσιας και Ιδιωτικής) και την απογύμνωση από όλες τις ασυλίες του Διεθνούς και Ευρωπαϊκού Δικαίου. 

Μεταξύ των απεχθέστατων  για τη ζωή των Ελλήνων, προβλεπομένων στην Γ’ Δανειακή Σύμβαση που υπεγράφη τον Αύγουστο του 2015, είναι ο έλεγχος της εφαρμογής και των τριών μνημονίων και η μετατροπή του γνωστού πλέον σε όλους ΤΑΙΠΕΔ σε νέο Υπερταμείο υφαρπαγής της δημόσιας περιουσίας του Ελληνικού λαού. Μιας περιουσίας της οποίας είμαστε διαχειριστές, οφείλουμε να αξιοποιούμε και να παραδίδουμε ακέραιη στις επόμενες γενιές.

Ο δυσμενέστατος και παράνομος όρος της Σύμβασης αυτής αφορά το Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων, για την λειτουργία του οποίου αποκλειστικά αρμόδιος είναι ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Στήριξης – ΕΜΣ (γνωστός ως ESM) που μπορεί να απαιτεί, κατά την διακριτική του ευχέρεια, ρευστοποίηση περιουσιακών στοιχείων του Ελληνικού λαού, καθώς και παροχή άλλων δικαιωμάτων που θα κρίνει αναγκαία για την αποπληρωμή του παράνομου, καταχρηστικού, απεχθούς και επονείδιστου χρέους. Με βάση τα παραπάνω απεχθή για τη κοινωνία μας, αυτές τις μέρες επιχειρείται η επικύρωση της πώλησης του πρώην Αεροδρομίου του Ελληνικού.

Ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη εισαγγελική έρευνα που διενεργεί ο εισαγγελέας Οικονομικού Εγκλήματος,  Γ. Δραγάτσης για το χαμηλό τίμημα της παραχώρησης του Ελληνικού στην εταιρεία Hellinikon Global I.S.A. , που εδρεύει στο Λουξεμβούργο και ενώ εξετάζεται από τηνΕπιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου αναφορά σχετικά με τις παραβιάσεις της  Ευρωπαϊκής νομοθεσίας σε όλη τη διαδικασία παραχώρησης, με έκπληξη και οργή πληροφορηθήκαμε από τον τύπο ότι η Κυβέρνηση υποχώρησε στις πιέσεις των «δανειστών» και πρόκειται να υπογράψει Μνημόνιο Κατανόησης με την εταιρεία και να φέρει προς κύρωση στη Βουλή την παραχώρηση του Ελληνικού, συναινώντας σε ένα από τα μεγαλύτερα οικονομικά, πολιτικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά σκάνδαλα των τελευταίων ετών.

Η σύμβαση αφορά στην πώληση του 100% των μετοχών της εταιρείας «Ελληνικό Α.Ε», η οποία συνοδεύεται με παραχώρηση δικαιωμάτων επιφανείας για 99 χρόνια και δικαιωμάτων πλήρους κυριότητας, νομής και κατοχής κατά 30% εξ αδιαιρέτου επί καθαρής εκτάσεως 6.008.075 τμ, η οποία επιμερίζεται ως εξής α) πρώην αεροδρόμιο Ελληνικού: 5.249.873 τμ, β) παράκτιο μέτωπο: 758.202 τμ.

Η συνολική έκταση του ακινήτου είναι 6.205.677 τμ, περιλαμβανομένων αιγιαλού και παραλίας που είναι κοινόχρηστοι χώροι.

1. Ιδιοποίηση του ακινήτου από τη Lamda Development

Ο νόμος 3986/2011- ο ιδρυτικός νόμος του ΤΑΙΠΕΔ – εισήγαγε στην ελληνική νομοθεσία την έννοια της «Σύστασης Δικαιώματος Επιφανείας επί Δημόσιων Κτημάτων», δηλαδή το δικαίωμα σε ένα ιδιώτη να εκμεταλλεύεται για μια χρονική περίοδο 5 – 50 ετών ένα κτήμα που παραμένει δημόσιο. Ο νόμος αυτός τροποποιήθηκε με αδιανόητο περιεχόμενο. Έτσι, με βάση την υπ’ αριθμ. 225/7.1.2013 απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων (ΦΕΚ Β 15/10.1.2013) έχουν μεταβιβαστεί και περιέλθει χωρίς αντάλλαγμα από το Ελληνικό Δημόσιο στο ΤΑΙΠΕΔ : το δικαίωμα επιφανείας του ακινήτου του Ελληνικού για χρονική περίοδο 99 ετών και 30% ποσοστό εξ αδιαιρέτου κατά πλήρη κυριότητα, νομή και κατοχή. Κατ’ ουσίαν η εταιρεία έχει σκανδαλωδώς ιδιοποιηθεί το Δημόσιο Ακίνητο. 

2. Μια νέα εσωστρεφής πόλη 27.000 κατοίκων και δόμησης 

   3 – 3,6 εκατ. τ.μ. εμφυτεύεται στην περιοχή

Το Σχέδιο Foster&Partners που συνοδεύει τη σύμβαση αφορά σε υψηλά και πολύ υψηλά εισοδήματα και περιλαμβάνει κατοικία και συμπληρωματικές χρήσεις εξυπηρέτησης, τουριστικά καταλύματα, καζίνο και συνοδές χρήσεις, κτίρια γραφείων, λιανικό εμπόριο και τεράστια πολυκαταστήματα, κτίρια υγείας-πρόνοιας, ιδιωτικό πανεπιστημιακό συγκρότημα, άλλα κτίρια εκπαίδευσης, πολιτισμού, αθλητισμού. Εγκλείει αυτούς που θα κατοικήσουν εκεί, παρέχοντας όλες τις δυνατές εξυπηρετήσεις μέσα σ’ αυτή τη νέα πόλη και, ταυτόχρονα, στα σημεία που γειτνιάζει με ενεργές οικονομικά παρακείμενες περιοχές, λειτουργεί ανταγωνιστικά προς αυτές, καθώς δημιουργεί νέες εκτεταμένες ζώνες γραφειακών χώρων, πολυκαταστημάτων κ.λπ. Πρόκειται για μία ιδιωτική πόλη η οποία θα χρηματοδοτείται από το Δημόσιο, επί ποινή μάλιστα αποζημίωσης (βλ παρακάτω).

3. Περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις

Στο κορεσμένο οικολογικά Λεκανοπέδιο όπου η Προσαρμογή στην Κλιματική Αλλαγή είναι απαγορευτική, σύμφωνα με τις Συμφωνίες του Παρισιού, σε νέα δόμηση και στην καρδιά των παράκτιων δήμων, όπου υπάρχει ήδη τεράστια φούσκα ακινήτων, θα δημιουργηθεί μια νέα εσωστρεφής πόλη, πολλαπλά βλαπτική για την Αττική και τους κατοίκους της.

Πολύ απλά, η «επένδυση» της Lamda Development θα καταστρέψει οικονομικά και θα τραυματίσει οικολογικά την ευρύτερη περιοχή. Πρόκειται, με άλλα λόγια, για τη μνημονιακή στρατηγική καταστροφής όχι μόνο της εργατικής αλλά και της μικροαστικής και μεσαίας αστικής τάξης. Οι κάτοικοι της εσωστρεφούς πόλης θα εξυπηρετούνται από τις συνοδές χρήσεις της οικιστικής για όλες τις ανάγκες τους, επομένως δεν θα αιμοδοτούν οικονομικά τις περιβάλλουσες περιοχές. Αντιθέτως, η νέα πόλη θα προσελκύσει για ορισμένες, προσιτές οικονομικά λειτουργίες, καταναλωτές από τους κατοίκους των πέριξ δήμων και όλο το λεκανοπέδιο, πλήττοντας τις ήδη συρρικνωμένες οικονομικές δραστηριότητες της Αττικής. Τα νέα κτίρια γραφείων, τα malls και λοιπά καταστήματα στον άξονα της Βουλιαγμένης και το πλήθος των κατοικιών του σχεδίου Foster θα οδηγήσουν σε οριστικό μαρασμό τη σημερινή αγορά ακινήτων και σε πτώχευση τις σχετικές επιχειρήσεις. 

Η υλοποίηση των έργων θα δημιουργήσει ένα τεράστιο εργοτάξιο για δεκαετίες, δημιουργώντας μόνιμη επιβάρυνση τόσο στις λειτουργίες της πόλης όσο και στην καθημερινή διαβίωση των κατοίκων των παρακείμενων περιοχών.

4. Η καταστροφή σημαντικών αρχαιοτήτων

Το Ελληνικό περιλαμβάνει έναν υφιστάμενο και εν δυνάμει πολύ ευρύτερο του σημερινού αρχαιολογικό χώρο – καθώς η εκποιούμενη έκταση ανήκε στο παρελθόν στους δήμους Αλιμούντος (Αλίμου), Ευωνύμου (Ελληνικού-Αργυρούπολης), Αιξωνής (Γλυφάδας) – ο οποίος μπορεί ν’ αποτελέσει ένα ανοιχτό αρχαιολογικό πάρκο. Αντιθέτως, με τη σύμβαση παραχωρείται για πρώτη φορά ένας κηρυγμένος αρχαιολογικός χώρος σε ιδιώτη, μέσω της αγοράς δημοσίου ακινήτου στο οποίο αυτός βρίσκεται. Σε κάθε περίπτωση, η επιτρεπόμενη δόμηση στη χερσόνησο του Αγίου Κοσμά καταστρέφει τη δυνατότητα επέκτασης του σημερινού, πολύ περιορισμένου αρχαιολογικού χώρου. 

Στο υπογραφέν σχέδιο σύμβασης μεταξύ ΤΑΙΠΕΔ και Lamda Development, διαφαίνεται ότι η Αρχαιολογική Υπηρεσία θα είναι αποκλεισμένη από τον χώρο κατά την υλοποίηση του σχεδίου της εν λόγω εταιρείας, καθώς αποκλείεται εμπράκτως και παρανόμως η συνεχής παρουσία της σ’ αυτόν. Επισημαίνεται ότι η αρμόδια Εφορεία Αρχαιοτήτων θα ενημερώνεται μόνο όταν η εταιρεία το κρίνει απαραίτητο και θα εξαναγκάζεται να εργάζεται κάτω από ασφυκτικές συνθήκες και πιέσεις, δεδομένου ότι προβλέπονται ρήτρες αποζημίωσης της εταιρείας από το δημόσιο για τις όποιες καθυστερήσεις προκύψουν από τις ανασκαφικές εργασίες. Επίσης, ρήτρες προβλέπονται εάν μειωθεί η δόμηση κατά ποσοστό άνω του 3% λόγω ανασκαφικών ευρημάτων (βλ παρακάτω). 

5. Οι παραβιάσεις της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας

Όλη η διαδικασία παραχώρησης του Ελληνικού είναι σκανδαλωδώς παράνομη. Όπως επισημαίνει σχετική αναφορά που κατατέθηκε από μέλη της Επιτροπής Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο παραβιάζονται :

1. Το άρθρο 107 και επόμενα της Συνθήκης Λειτουργίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (πρωτογενές δίκαιο της Ε.Ε) γεγονός που εγείρει σοβαρά ζητήματα κρατικών ενισχύσεων υπέρ του «επενδυτή» υπό την έννοια της παροχής πλεονεκτήματος στον τελευταίο διά της ευνοϊκής μεταχείρισής του κατά τη διαδικασία της επιλογής/διαγωνισμού, όπως:

1.1 Τη χορήγηση άδειας καζίνο που δεν προβλεπόταν από την προκήρυξη του διαγωνισμού (στοιχείο νii  αναβλητικών αιρέσεων σύμβασης),

1.2  Την απαλλαγή της εταιρείας «Ελληνικό Α.Ε.» από οποιονδήποτε φόρο σχετικό με την εκμετάλλευση και ιδιοκτησία του ακινήτου, (παρ. 6, αρθρ.42, ν.3943/2011),

Επιπροσθέτως, σημειώνουμε ότι, με πρόσφατη απόφαση της, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έκρινε παράνομα τα φορολογικά πλεονεκτήματα που χορηγήθηκαν από την Ελληνική κυβέρνηση στην Cosco,

1.3 Την υποχρέωση μετεγκατάστασης των υπηρεσιών του Δημοσίου, οι οποίες βρίσκονται στο ακίνητο και την ανάληψη της προκύπτουσας δαπάνης από το Δημόσιο (βλ. και άρθ. 7 και 8 του ν4062/2012),

1.4 Τη σύσταση διοικητικού φορέα με εξουσία για τη αποκλειστική είσπραξη και διαχείριση οποιωνδήποτε ανταποδοτικών τελών και ανάλογων χρεώσεων (στοιχείο vi αναβλητικών αιρέσεων σύμβασης),

1.5 Την καταβολή ανταλλάγματος στον ανάδοχο για τις υπηρεσίες του Δημοσίου κ.λπ. που θα στεγαστούν στο ακίνητο (βλ. και άρθ.8 του ν.4062/2012),

1.6 Την αλλαγή ουσιώδους όρου του διαγωνισμού μετά την αποχώρηση άλλων ενδιαφερομένων πλην ενός, της Lamda Development S.A. Όρος ο οποίος απαλείφθηκε και βάσει του οποίου το Δημόσιο θα διατηρούσε το 30% της αξίας της έκτασης των 6.205,677στρεμμάτων, των κτιρίων και άλλων υποδομών μέσα στο πρώην αεροδρόμιο. 

2. Η διεθνής σύμβαση του Aarchus για την πρόσβαση σε πληροφορίες, τη συμμετοχή του κοινού στη λήψη αποφάσεων και την πρόσβαση στη δικαιοσύνη για περιβαλλοντικά θέματα (Κανονισμός ΕΚ αριθ. 1367/2006.

3.  Η Ευρωπαϊκή Σύμβαση της Φλωρεντίας για την προώθηση της προστασίας των τοπίων, την διαχείριση και τον σχεδιασμό τους και την οργάνωση της Ευρωπαϊκής συνεργασίας σε ζητήματα τοπίου.

4. Η Οδηγία 92/43/ΕΟΚ που αναδεικνύει τα λιβάδια Posidonia oceanica ως οικότοπο προτεραιότητας και της Συνθήκης της Βαρκελώνης που αναφέρει την Posidonia oceanica ως κινδυνεύον είδος.

5. Η οδηγία 2001/42/ΕΚ κατά την έκδοση του Νόμου 4062/2012 με θέμα: «αξιοποίηση του πρώην Αεροδρομίου Ελληνικού & Πρόγραμμα ΗΛΙΟΣ…», επειδή η διαδικασία και τα προαπαιτούμενα της εν λόγω Οδηγίας δεν τηρήθηκαν πριν την έκδοση του σχετικού νόμου. Δηλαδή δεν πραγματοποιήθηκαν η εκπόνηση Στρατηγικής Περιβαλλοντικής Μελέτης (ΣΜΠΕ), η διεξαγωγή διαβουλεύσεων με το ενδιαφερόμενο κοινό και η συνεκτίμηση της περιβαλλοντικής μελέτης και των αποτελεσμάτων των διαβουλεύσεων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!
echo ‘’ ;