17.2 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΑΠΟΨΕΙΣΗ Ερωτική Πάλη των Τάξεων - Γύρος Β. Η παρθένα με τον...

Η Ερωτική Πάλη των Τάξεων – Γύρος Β. Η παρθένα με τον σατανά | Του Νίκου Στεφανίδη

Η Ερωτική Πάλη των Τάξεων – Γύρος Β. Ο Μαρκήσιος ντε Σαντ με ένα χίπη και η παρθένα με τον σατανά | Του Νίκου Στεφανίδη

 

Αν δεν το έχετε διαβάσει δείτε πρώτα τον Γύρο Α: Η ερωτική πάλη των τάξεων. Πώς θα βρεις το πριγκιπόπουλο που ονειρεύεσαι | Του Νίκου Στεφανίδη

 

 

‘Ένα κουδούνισμα εσωτερικού τηλεφώνου διακόπτει την συνομιλία. 

 

 

Η Άννη επιστρέφει και ανακοινώνει ότι και οι τρεις τους είναι καλεσμένοι αν θέλουν, στο ιδιαίτερο μπαρ σαλόνι του ιδιοκτήτη μιας και ο χώρος έπρεπε να κλείσει. 

Συμφωνούν διστακτικά και προχωρούν με την αίσθηση ότι πρόκειται για μία νύχτα από αυτές που διαφέρουν χωρίς όμως να ξέρει κανείς τι επιφυλάσσουν για το τέλος!

 

 

Το prive σαλόνι είναι ακριβώς όπως το μεταφέρουν οι διηγηματογράφοι… Με δερμάτινες πολυθρόνες πατιναρισμένες από τον χρόνο, στους τοίχους βαρύ ξύλο με υπέροχα έργα τέχνης φωτισμένα διακριτικά και ένα μικρό ξυλόγλυπτο μπαρ όπου παίρνει θέση πάλι η Anni. 

 

Στην γωνία του είναι καθισμένοι μία ώριμη γοητευτική κυρία και ένας καλοστεκούμενος ηλικιωμένος κύριος που διανύει τη 8η δεκαετία του, σηκώνεται να τους υποδεχθεί… είναι ο κύριος George  (σας έχω φτιάξει κλίμα για να μην έχετε παράπονο…)

 

Mr. George — Sir James, mister Bill καλώς ήλθατε στα ιδιαίτερα να σας συστήσω την φίλη μου Lady Patrice!  Αυτό το σαλόνι δεν έχει δεχτεί μόνο ευγενείς και επώνυμους άνδρες αλλά και γυναίκες με ανοιχτά μυαλά!

 

Αν ζούσαμε στην αρχαιότητα ένας τέτοιος χώρος θα ήταν ναός αφιερωμένος στην Αφροδίτη, η Μύλιττα όπως την έλεγαν οι Βαβυλώνιοι, η ΄Αθωρ οι Αιγύπτιοι, η Μίτρα οι Πέρσες, η Φρέγια οι Σκανδιναβοί και μην συνεχίσω γιατί δεν υπάρχει γωνιά της γης που να μην λατρεύτηκε η γυναικεία θεότητα του έρωτα! 

 

Lady Patrice— Και τον Διόνυσο, αλλά κυρίως τον Φαλλό λατρέψανε παντού αγαπητέ μου George! Βέβαια… σε στύση πάντα!! 

 

Sir James — Χαχαχα! Νομίζω πως δεν θα χρειαστεί να αλλάξουμε κουβέντα! Συζητάμε αυτό που απασχολεί το μυαλό πάνω από 60% του χρόνου μας!

 

Mr. George — Και την ανθρωπότητα …πολύ πριν από την εμφάνιση της! Μέχρι που ήρθαν οι φανατικοί όλων των θρησκειών για να σταυρώσουν την Θεά του έρωτα και της ηδονής. Και προσέξτε αγαπητοί μου…δεν έγινε διόλου τυχαία ο Μεσαίωνας!  Δεν ήταν σημάδι επουράνιας δύναμης που την ξαπόστειλε στο πυρ το εξώτερο και την ταύτισε με τον Σατανά…αλλά ανθρώπινος νους ήταν, που τα σχεδίασε και τα όπλισε με Ιερές Εξετάσεις, στρατούς και νόμους. Είναι γνωστές μόνο οι διώξεις ενάντια στους Χριστιανούς…και όχι οι σφαγές των Χριστιανών και των άλλων δυνάμεων ενάντια στα παραδοσιακά ιερατεία της Αιγύπτου, της Ελλάδας, της Ρώμης …για να μην προσθέσω τους Δρυΐδες, Αφρικανούς και Ινδιάνους…Επί 1500 χρόνια έσφαζαν…έσφαζαν…έσφαζαν…από αγάπη!

 

Sir James —Αν και κατανοώ το πνεύμα σας κύριε George, αλλά κάποιος πρέπει να υπερασπιστεί και συνηγορήσει για την άλλη πλευρά που νομίζω ότι απέχει από την παρέα μας…και λόγω χώρου και λόγω ώρας!

 

Γέλασαν όλοι…

 

Bill—Νομίζω ότι η κοινωνική σας θέση Σερ το επιβάλλει…έχετε τη δυνατότητα να αλλάζετε γραμμή ανάλογα με τις περιστάσεις! Και τώρα που η εξουσία δέχεται ευθεία κριτική, ας δούμε το political correct της σκέψης σας! Να σας θυμίσω πως ο Μισελ Φουκώ έλεγε, ότι η ελεγχόμενη σεξουαλικότητα δημιουργεί δυστυχισμένους, οι οποίοι ελέγχονται πιο εύκολα, όπως οι φτωχοί και οι θλιμμένοι…

 

Sir James — Καταρχάς θεωρώ ότι αδικείτε τις πρωτοχριστιανικές κοινότητες! Μην ξεχνάτε ότι στην ιστορική περίοδο που οι ταξικές αντιθέσεις ήταν τελείως οξυμένες, πρώτοι οι χριστιανοί μίλησαν για ισότητα όλων των ανθρώπων κάτω από την σκέπη ενός Θεού. Έπειτα οι αγάπες τους στα ομοτράπεζα γεύματα, τέλειωναν με ένα φιλί που αντάλλασσαν όλοι με όλους, άνδρες και γυναίκες, ευγενείς και δούλοι…πράγμα που τους διέσυρε ως διεφθαρμένους, που συμμετείχαν σε τελετουργικά όργια …

 

Mr. George —Χμ…τα όργια με σύγχρονους όρους θα ήταν γκρίζα διαφήμιση …αλλά αυτά που λέτε είναι της επίσημης κατεστημένης ιστορίας…Υπάρχει και η άλλη που συντρίφτηκε, ποδοπατήθηκε … κατακάηκε, παραποιήθηκε … ξαναγράφτηκε…

 

Anni— Κύριε George, θα μου επιτρέπατε να συνέχιζα την σκέψη σας μιας και είναι αντικείμενο της μεταπτυχιακής μου εργασίας; 

 

Mr. George —Βεβαίως Άννη, αφού εγώ σας ενέπνευσα…

 

Anni — Bill το αντικείμενο της συμπίπτει με αυτή του…φίλου σου του Μαρξ…Η πρώτη του πτυχιακή εργασία ήταν με θέμα “Η διαφορά ανάμεσα στην Δημοκρίτεια και την Επικούρεια Φιλοσοφία της Φύσης”. 

 

Bill— Ναι! Έδειξε από πολύ νωρίς το ενδιαφέρον του για την Αρχαία Ελληνική Φιλοσοφία!

 

Anni —Η άποψη μου είναι τελείως διαφορετική. Ξεκίνησε να γράφει έχοντας ήδη πάρει θέση … Με τίποτα δεν συμπαθούσε τον Δημόκριτο και ακόμη περισσότερο τον Επίκουρο! Η έρευνα του, δεν ήταν καθόλου φιλοσοφική, επέλεξε με δημοσιογραφική επιμέλεια την βιβλιογραφία και τα κείμενα που καταδικάζαν τους δύο Έλληνες … Και δεν χρειάστηκε να κοπιάσει πολύ…Ότι απέμεινε από το τεράστιο έργο των δύο φιλοσόφων, ήταν μόνο αποσπάσματα από την αρνητική κριτική, των επόμενων, Κικέρωνα, Πλούταρχου και χριστιανών θεολόγων. Είναι ιστορική απορία πως εξαφανίστηκε από προσώπου γης τόσο σημαντική βιβλιογραφία! 

 

Mr. George —Αγαπητή μου Άννη…ξέρεις ποιος ξεκίνησε τον πόλεμο της εξαφάνισης των; Ο ίδιος ο Πλάτωνας!! ‘Όταν θέλησε να κάψει όλα τα έργα του Δημόκριτου, τον απέτρεψαν οι Πυθαγόρειοι, Αμύκλας και Κλεινίας, λόγω του ότι ήταν ήδη πολύ διαδεδομένα…(*Διογένης Λαέρτιος).  Δεν τον μνημονεύει πουθενά παρόλο που έχει άπειρες πληροφορίες για όλους τους προηγούμενους του Φιλοσόφους … Όσο αφορά δε τον Μαρξ, ο Μέγας Σπάρτακος δεν είχε θέση πουθενά στην ιστορία των επαναστάσεων του…παρά μια υποσημείωση σε ένα γράμμα προς τον Ένγκελς … Ίσως γιατί ήταν αξεπέραστος!

 

Sir James — Νομίζω ότι η θέση του Μαρξ, ότι όλα αρχίζουν και τελειώνουν με τον Αριστοτέλη και κατ΄ επέκταση τον Πλάτωνα, με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Αυτοί η δύο αφύπνισαν την δυτική σκέψη και θεολογία και το αποτέλεσμα το έχουμε μπροστά μας …Ο δυτικός Πολιτισμός!! Λογικός, μεθοδικός, επιστημονικός! Αν παραμέναμε στους Επικούρειους, δεν θα διαφέραμε πολύ από τους γκουρού και τους γυμνοσοφιστές της ανατολής. Πιθανόν να αγνοείται ότι η φιλοσοφία του Επίκουρου ήταν διαδεδομένη από την ανατολή ως την δύση και σε μια διάρκεια 3 αιώνων!

 

Αnni—Σερ αυτό είναι το αντικείμενο της δικής μους έρευνας…Γιατί άραγε ο Ελληνιστικός και όχι μόνο κόσμος αγνοούσε Πλάτωνα και Αριστοτέλη και τιμούσε επί τόσα χρόνια Δημόκριτο και Επίκουρο; Τι ήταν αυτό που έκανε τους Χριστιανούς, ενώ τους αντιμάχονταν σφοδρά, να αντιγράψουν αρκετά στοιχεία από τις Επικούρειες κοινότητες που ήταν κυριολεκτικά οι πρώτες που έβαλαν ομοτράπεζους δούλους, αφέντες, εταίρες, άνδρες, γυναίκες…όταν ο περίφημος Αριστοτέλης μας θεωρούσε ανδράποδα; Οι Χριστιανοί και οι συγγενείς θρησκείες δεν το κράτησαν πολύ, οι γυναίκες και οι δούλοι ξαναπήραν την ιστορική θέση που τους άρμοζε … Ενώ οι ευγενείς έγιναν ευγενέστεροι με την βοήθεια του δουλεμπορίου, των δουλοπάροικων και όλη την ευεργετική νομοθεσία που φρόντιζε το Άγιο ιερατείο να ευλογεί, εξ΄ ονόματος ενός Θεού με πάρα πολλά ονόματα και ιδιότητες σε αυτόν τον πλανήτη…

 

Lady Patrice—Μα τι συνεύρεση είναι αυτή όλοι άθεοι είστε; Είπαμε να κολαζόμαστε στον βωμό του έρωτα αλλά να μην ξεχνάμε και το πως βρεθήκαμε στην γη! Είχα δει πολύ συμπαθητικά τον Επίκουρο γιατί ήταν υποστηρικτής ενός θέματος που με ενδιέφερε … αυτό της ηδονής! Αλλά τελικά διαπίστωσα ότι για άλλη ηδονή μιλούσε, οπότε αναζήτησα κάτι πιο…ελευθεριακό και το βρήκα στον Μαρκήσιο…

 

Sir James —Λαίδη μου και ο Ντε Σαντ, άθεος ήταν … και φανατικός μάλιστα! Ο Επίκουρος ζητούσε σεβασμό στους θεός ενώ ο μαρκήσιος αποκαθήλωση! 

 

Lady Patrice—Εμένα σαν γυναίκα με συγκλόνισε το σεξουαλικό πάθος και η εξύψωση του ανθρώπου μέσα από αυτό…Μπορεί για κάποιους να ήταν κατάπτωση αυτά που περιέγραφε ο Μαρκήσιος, αλλά η ταπείνωση ήταν και είναι ζητούμενο από όλα τα θρησκευτικά δόγματα … Με το να πέφτεις χαμηλά αντιλαμβάνεσαι την θέση σου και τον ρόλο σου … Και στα όργια του υπήρχε ισότητα και κατάργηση των διακρίσεων … Ο δούλος να σοδομεί την κυρία του, τον κύριο του και αντίστοιχα ο αφέντης με την σειρά του την δούλα και τον δούλο του … αυτή είναι κατάργηση των τάξεων Κάρολε Μαρξ … και όχι οι πολύπλοκες θεωρίες σου!!

 

Bill— Καταλαβαίνω γιατί σας γοητεύει ο Μαρκήσιος, ο Λιμπερτίνος της Στοάς Οριέν! Έχετε κοινή καταγωγή και αντιλήψεις  … Δεν είναι το ίδιο να προσπαθείς να απελευθερώσεις ανθρώπους από τις αλυσίδες τους, με το να απελευθερώνεις τα ένστικτά σου πάνω τους, χρησιμοποιώντας την αιώνια αμετάβλητη δύναμη της τάξης σου…Αν δεν είχε προσβάλλει την σύζυγό του ο Ντε Σαντ, φεύγοντας την με την αδερφή της … που και αυτή ταπείνωσε στην συνέχεια…θα περνούσε οργιάζοντας πραγματικά σε πύργους και όχι με το μυαλό του 17 χρόνια σε φυλακές και άσυλα…

 

Mr. George — Εγώ πάλι τιμώ τον Ντε Σαντ! Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε απόλυτα με κάποιον! Είναι δυνατόν ένας άνθρωπος να περικλείει στην σκέψη του την “μία και μοναδική αλήθεια”; Ακόμη και ο Θεός έχει το alter ego του για τις “βρόμικες θεϊκές” δουλίτσες… Ο Μαρκήσιος λέει ότι “η πραγματική ευτυχία στηρίζεται στις αισθήσεις και η αρετή δεν ικανοποιεί καμία από αυτές”. Διαφέρει από το “Ζην Ηδέως” του Επίκουρου γιατί αυτός την αρετή την θεωρεί απαραίτητη προϋπόθεση. Ζητούμενο εδώ είναι αν και οι δύο εννοούν την αρετή με τις ίδιες ιδιότητες … Για τον Ντε Σαντ, αρετή που απορρίπτει, είναι η έννοια που της αποδίδει το Κράτος, η Εκκλησία, οι πολλοί… Για τον Επίκουρο αρετή είναι αυτό που ορίζει η φιλοσοφία του και όχι οι άλλοι…Αρχίζει να πλησιάζει βλέπετε αυτό που εύκολα θεωρήσαμε αντίθετο!  Διαφωνούν όμως ως προς τον πόνο!! Ο ένας τον θεωρεί συμμέτοχο της ηδονής ενώ ο άλλος, αντίπαλο! Αν καθόταν εδώ μαζί μας, ίσως τα βρίσκανε τελικά, πιο εύκολα από μας … Και να του έλεγε ο Επίκουρος “αφού πονάς αγαπητέ μου και σου αρέσει ΟΚ! “…

 

Αnni—χαχαχα! Αυτό όμως που είπατε Mr. George για τον Πλάτωνα, είναι το πιο συγκλονιστικό…Είναι δυνατόν, ένας άνθρωπος του πνεύματος να αποκλείσει κάποιους φιλοσόφους γιατί τους φθονούσε; Αυτός που θεωρείται ένας από τους τρεις σημαντικότερους; 

 

Bill— Άννη αυτό που περιέγραψε ο κ. George, δεν συνέβη μία φορά στην ιστορία, αλλά συνέχεια. Το ίδιο έκανε για παράδειγμα και Μαρξ με προηγούμενους και σύγχρονους του φιλοσόφους. Τα περισσότερα γραπτά του είναι κριτική ελεεινολογίας απέναντι σε πρώην φίλους και δασκάλους…Μπρουνο Μπαουερ, Χέγκελ, Προυντόν, Φουερμπαχ, Γκριν, …και άλλους! Ποιος είδε τον Μαρξ και δεν τον φοβήθηκε, μετά από αυτόν το χάος! Η ταπεινωτική κριτική απέναντι στον Μπαουερ ξεκινούσε με ειρωνείες του τύπου “αμόρφωτε που φιλοσοφείς το “Sir” μπαίνει στο κύριο όνομα και όχι στο επίθετο”…βαθιά φιλοσοφία! Σας προκαλώ να ψάξετε ένα έργο του Μπρουνο Μπαουερ σήμερα …δεν θα βρείτε! Και από τους άλλους ελάχιστα κυκλοφορούν…Ότι γνωρίζουμε για αυτούς που λογοκρίνονται το μαθαίνουμε- όπως συμβαίνει διαχρονικά – μέσω αυτών που τους ασκούν κριτική…κοινώς τους θάβουν!

 

Mr. George —Νομίζω ότι και η ‘’Πλατωνική σκέψη” είναι ένα θέμα ταμπού σαν την μαρξιστική. Έχουν σηκωθεί τεράστια τείχη προστασίας από επίγονους ερμηνευτές. Ας κάνουμε μια επίσκεψη στο “Συμπόσιο του Πλάτωνα” που τόσο έχει υμνηθεί και συνδεθεί με τον έρωτα … ήταν μια παρέα που τα έπινε αργά το βράδυ όπως εμείς…

 

Lady Patrice— Τέλεια!! Εγώ θέλω τον ρόλο της εταίρας Διοτίμας! Είμαι στην διάθεση σας!

 

Sir James — Και στο κολέγιο Λαίδη, από ότι σας θυμάμαι νεότερη, τέτοιους ρόλους επιλέγατε!

 

Lady Patrice— Θα παραμείνω εχέμυθη για το παρελθόν σας σερ, όπως επιβάλλεται….

 

Mr. George —Ξεκίνησαν με το να ορίσουν πότε ακριβώς γεννήθηκε ο Έρωτας και από ποιους … Στην βασική εκδοχή είναι ημίθεος, γιος της ζητιάνας Πενίας που βίασε τον μεθυσμένο θεό Πόρο στη διάρκεια της γενέθλιας γιορτής της Αφροδίτης …  Παράνομος καρπός δύο αντίθετων πόλων … της στέρησης και της αφθονίας! Να λοιπόν γιατί υπάρχει η ανείπωτη χαρά όταν όλα πάνε καλά στους ερωτευμένους και απέραντη δυστυχία στις προβληματικές καταστάσεις! Όταν δεχτείς το βέλος του μικρού θεού … έχεις προσυπογράψει ότι το τίμημα θα είναι βαρύ, δεν υπάρχει μέση κατάσταση!

 

Sir James — Έχετε σκεφτεί ποτέ γιατί ο Έρωτας είναι παιδί; Ενώ αντίστοιχα έχουμε την Θεά Αφροδίτη που είναι ο έρωτας χωρίς την οδύνη… καθαρή ηδονή! Με επιφύλαξη θα σας πω μια προσωπική εκτίμηση! Αυτού του τύπου ο έρωτας αφορούσε την παιδεραστία, που ήταν διαδεδομένη εκείνη την εποχή, ενώ στο “Συμπόσιο” είχε περίοπτη θέση! 

 

Lady Patrice— Τι είδους μανία ήταν αυτή με τα παιδιά; Αφού είχαν συζύγους, δούλες, εταίρες και ένα σωρό άλλες ενήλικες επιλογές…Πάντως η Διοτίμα δίδαξε στον Σωκράτη ότι “έρως είναι η επιθυμία του κατέχειν πάντοτε το αγαθόν” !

 

Mr. George —Λαίδη μου, όταν την σύζυγο την έχεις για να κάνεις παιδιά, την δούλη σαν εργαλείο εκτόνωσης και την εταίρα για ολοκληρωμένη παρέα επί χρήμασι, ο έρωτας δεν βρίσκει χώρο! Ο μικρός τοξότης θέλει αβεβαιότητα, ανισορροπία, ανώριμες προσωπικότητες! Ίσως κάπως έτσι να δημιουργούνταν τα κίνητρα…Στο συμπόσιο, ο φιλόσοφος Παυσανίας θέτει το πρόβλημα για το πότε είναι ηθική η παιδεραστία και πότε όχι … Δώστε προσοχή λοιπόν … Ηθική είναι, όταν κάποιος κάνει διαχρονική και σοβαρή σχέση με ένα παιδί – που μόλις έχει αρχίσει να βγάζει χνούδι από γένια…Ανήθικη είναι όταν είναι σεξιστική χωρίς διάρκεια και το εγκαταλείψει … και όταν δεν έχει βγει ακόμη το χνούδι επειδή δεν έχει ολοκληρωθεί! Τα βάζει δε με τους γονείς, που εξαιτίας των λίγων ανήθικων, χρησιμοποιούν παιδαγωγούς για να αποτρέπουν τους επίδοξους εραστές!! Αυτά όλα στην Αθήνα της φιλοσοφίας και του πολιτισμού, όπου παιδαγωγός σήμαινε ότι λέει και η λέξη …αυτός που μεταφέρει τα παιδιά από σπίτι, σχολείο, σπίτι με ασφάλεια!  

 

Αnni—κύριε George από ότι καταλαβαίνω έχετε βάλει στόχο και τον ίδιον τον Πλάτωνα, μετά από τον Μαρξ! Νομίζω ότι αδικείτε έναν πραγματικό φιλόσοφο που τόσα κατέγραψε για την ψυχή, την Σωκρατική διδασκαλία και αυτής των Πυθαγόρειων! 

 

Mr. George —Anni μου από ότι έχεις διαπιστώσει υπερασπίστηκα μέχρι και τον Μαρκήσιο Ντε Σαντ…έναν άνθρωπο που δεν γονάτισε στην εξουσία και έζησε στις φυλακές υπερασπιζόμενος τις όποιες ιδέες του – εκεί μπορούμε να διαφωνήσουμε, η όχι. Για τον Πλάτωνα όμως που πέρασε σε αυλές τυράννων προσκυνώντας τους, διατηρώ κάθε επιφύλαξη. Κάποιοι των χαρακτήρισαν ζηλόφθονο, σε αντίθεση με τον Δημόκριτο που τον αποκαλούσαν και Γελαστό…Ενώ ο Επίκουρος ελάχιστα χρόνια αργότερα δεν είχε καμία αναφορά στην παιδεραστία, αντίθετα, όπως είπαμε, έβαλε δούλους, γυναίκες και ελεύθερους πολίτες ισότιμα στον Κήπο του και στα τραπέζια του, ίσως για πρώτη φορά στην ιστορία. Και κάτι ακόμη ο ποιητής Αρχίλοχος σαν δημοκράτης υμνούσε την γυναίκα, ενώ ο αριστοκράτης Αλκαίος το παιδί…Ήταν ζήτημα ταξικό η παιδεραστία, χωρίς να την συγχέουμε με την ομοφυλοφιλία.*  Απάντηση σε όλους αυτούς που θέλουν να δικαιολογήσουν την παρέα του Πλάτωνα, ότι ακολουθούσε τα ήθη και έθιμα της εποχής…

 

Sir James —Αν κάναμε βαθεία φιλοσοφική συζήτηση θα έπρεπε να συγκρίνουμε και να πάρουμε θέση για το τι πίστευε ο καθένας, για το Κράτος, το δίκαιο, την ψυχή, τον θάνατο και την αθανασία! Ας πιούμε μια γουλιά εξαιρετικής Πολωνέζικης βότκας που ο Νταλί την θεωρούσε μαζί με τις γυναίκες και το κιβώτιο ταχυτήτων … τα τρία πιο σημαντικά πράγματα στην ζωή!

 

Bill—Σερ αν ο Πλάτωνας δεν θεωρούσε την ψυχή να έχει θεϊκή προέλευση, αν δεν πίστευε στο Κράτος και στο δίκαιο που κατά καιρούς ορίζουν οι ισχυροί, και αν δεν πίστευε στην αθανασία…τα έργα του θα ήταν στην πυρά από τους κατευθυνόμενους όχλους και τους μεθοδικούς αιώνιους διαγραφείς της ιστορίας…όπως Όργουελ παρουσιάζει τον ήρωα του στο 1984…

 

Sir James —Ο ιδεαλισμός του “κράτους” και τις “θρησκείας” ως πόλος έλξης, όντως σχηματοποιήθηκε πολύ αργότερα και αποδείχθηκαν αποτελεσματικά εργαλεία χειραγώγησης των αμόρφωτων ορδών. Σκέψου ότι παλιότερα ο πολίτης μάχονταν για την προσωπική του ευημερία, άλλοτε αμυνόμενος και άλλοτε επιτιθέμενος, σαν μέλος και μέτοχος μίας εταιρείας –κράτος. Τώρα αγωνίζεται για τα ιδανικά που διδάχθηκε – εκπαιδεύτηκε να υπηρετεί! Και όλα αυτά ανταμείβονται με ένα ειρηνικό περιβάλλον και εξαιρετικό επίπεδο ζωής για τους περισσότερους κατοίκους του πλανήτη.

 

Bill —Θα ήθελα, αν μου επιτρέπετε Sir, να προσθέσω διαφωνώντας, ότι τώρα οι πολίτες αγωνίζονται για ένα Κράτος-Εταιρεία που δεν είναι δικιά τους…αλλά άλλων!  Μια φυλακή με ψευδεπίγραφες τις έννοιες της δημοκρατίας, ελευθερίας, ισότητας. Η εκπαίδευση, ο πολιτισμός, η οικονομία, η νομοθετική και εκτελεστική εξουσία, επιβάλλουν την θέληση τρίτων…

 

Sir James —Αγαπητέ μου νέε, ο άνθρωπος είναι πολυπλοκότατος μηχανισμός για να ελεγχθεί τόσο απλά! Επενεργούν πολλά φίλτρα και βαλβίδες για να φτάσουμε στο τελικό αποτέλεσμα. Για να εξημερώσει ο προϊστορικός άνθρωπος τα ζώα τα απέκλειε σε ελεγχόμενες κοιλάδες επέλεγε σκότωνε και τρεφόταν από τα πιο άγρια … ενώ άφηνε να διασταυρωθούν τα πιο ήρεμα και υπάκουα… Κάπως έτσι πρόσφατα και ο γενετιστής Νμιτρι Μπελιαεφ εξημέρωσε την αλεπού! Σκέψου έναν πλανήτη στον έλεγχο της πιο βίαιης ανθρώπινης κατηγορίας, των άξεστων δολοφόνων…Φαντάσου σε πόσους μπράβους θα έπρεπε να υποκλίνεσαι…και το δίκαιο θα ήταν απαγορευμένη λέξη! 

 

Mr. George — Και ο Μακιαβέλη συμβουλεύει τον ηγεμόνα του να καταστρέφει τελείως τα δημοκρατικά κράτη που καταλαμβάνει γιατί αλλιώς οι κάτοικοι θα εξεγερθούν…Ενώ στις ηγεμονίες και υποτακτικούς λαούς που περνάν στην εξουσία του, δεν έχει να φοβηθεί παρά κάνοντας μια απλή αλλαγή στον ηγεμόνα…Από τον Πατέρα Τσάρο, στον θείο Λένιν, Στάλιν και έπεται η συνέχεια… Μπορεί και οι άξεστοι μαφιόζοι να αξιοποιήσουν τις αρχές της διοίκησης, της εκπαίδευσης, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων…Συνεργάτες θα βρουν … τους ίδιους που είναι σήμερα!

 

Lady Patrice—Αχ… μου μαυρίσατε την ψυχή με αυτά που λέτε, θεϊκή η όχι δεν με νοιάζει! Αννη διάβασα κάτι εκπληκτικό τελευταία που εξηγεί σημαντικά πράγματα για την ζωή μας! Μιλάμε με κυρίους που είναι ατελείς άνδρες! Οι πραγματικοί άνδρες ήταν προϊστορικοί, βάζω και ιστορικά στοιχειά! Ξέρετε γιατί; Γιατί είχαν κόκαλο στο πέος, κάτι σαν μικρή σπονδυλική στήλη… και ήταν ανά πάσα στιγμή ενεργοί!! Αυτός ήταν ο παράδεισος όχι τώρα που έγιναν ασπόνδυλα!

 

Αnni—Χάχα! Η πληροφορία σας τσακίζει κόκαλα! Μάλλον θα θέλατε να ζήσετε παλιότερα στην εποχή της Βαβυλώνας τότε που υπήρχε ένας ολόκληρος χρόνος αφιερωμένος στην Αφροδίτη τους, την θεά Μύλιττα, και σε όλη την διάρκεια γινόταν Σόδομα και Γόμορρα!

 

Lady Patrice—Καλέ αυτοί περνούσαν καλύτερα από ότι φαίνεται! Όλοι είχαν γιορτές και ξεδίνανε! Πως καταλήξανε με μπουργκες οι γυναίκες! Και μια και το έφερε η κουβέντα, μήπως ξέρετε πότε και που έγινε η πρώτη ιστορικά καταγεγραμμένη διαδήλωση; Θα τον σκίσω τον Μαρξ σας!

 

Sir James — Πότε αγαπητή μου Λαίδη; Δεν σας θυμάμαι και πολύ καλή στην ιστορία…Να συμπληρώσω επίσης, απαντώντας στην προσβολή σας για το μόριο μας, ότι η μονογαμία θεωρήθηκε η αιτία που χάσαμε το…”κοκαλάκι της νυχτερίδας”! Δεν μπορείτε να τα έχετε όλα…

 

Lady Patrice—Ανδρικές δικαιολογίες!  Για την διαδήλωση που ανέφερα έγινε το 195 π.Χ. στην Ρώμη! Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι δεν ήταν οι προλετάριοι Ρωμαίοι, αλλά οι Πατρικίες και άλλα κορίτσια, που έφτασαν ακόμη και από την επαρχία, για να διαδηλώσουν στην ιερή πόλη την αντίθεση τους στον νόμο που περιόριζε τον τρόπο ένδυσης των γυναικών! Γιατί οι άνδρες θέλανε οικονομία χρημάτων λόγω του Καρχηδονιακού πολέμου και κόβανε τα λούσα μας! Αυτά για να βάζουμε σαν γυναίκες τα πράγματα σε τάξη! Στους πολέμους τα αγόρια; Στους οίκους μόδας τα κορίτσια!

 

Mr. George — Για αυτό την ξεχωρίζω την Λαίδη και την εκτιμώ…φυσικά και για τις αταξίες της νεότητας! Για τις πρόσφατες δεν μιλάμε γιατί έχουμε δώσει υπόσχεση να πεθάνουμε πάνω στο σεξ! Σε μια ερωτική πράξη που θα οδηγεί στην έκσταση, στην θέωση! Το πώς θα γίνει αυτό θα το αναπτύξουμε σε λίγο!

 

H συνέχεια στο μέρος Γ’

 

Αν δεν το έχετε διαβάσει δείτε πρώτα τον Γύρο Α: Η ερωτική πάλη των τάξεων. Πώς θα βρεις το πριγκιπόπουλο που ονειρεύεσαι | Του Νίκου Στεφανίδη

 

 

Η Ερωτική Πάλη των Τάξεων - Γύρος Β. Η παρθένα με τον σατανά | Του Νίκου Στεφανίδη

 
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!
echo ‘’ ;