16.9 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
ΑρχικήSTARTUPSΗ πρώτη κοινωνική startup της ασφαλιστικής αγοράς κέρδισε Platinum στα Digital Finance...

Η πρώτη κοινωνική startup της ασφαλιστικής αγοράς κέρδισε Platinum στα Digital Finance Awards 2023

Στην δεύτερη τελετή απονομής των Digital Finance Awards, που έλαβε χώρα στις 22 Φεβρουαρίου στο Sofitel Athens Airport, η Goodfairy, η πρώτη κοινωνική startup της ασφαλιστικής αγοράς, διακρίθηκε με το ιδιαίτερα τιμητικό Platinum Award για τον πυλώνα Digital Insurance.

Στην ίδια απονομή νωρίτερα, η Goodfairy βραβεύτηκε επίσης και με Gold Award, στην κατηγορία Best Green / ESG Initiative or product, μια υποψηφιότητα η οποία συγκέντρωσε την υψηλότερη Βαθμολογία από την Κριτική Επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των νικητών στον Πυλώνα Digital Insurance.

Το εντυπωσιακό με το εγχείρημα της Goodfairy, είναι ότι τα συγκεκριμένα βραβεία απευθύνονται σε μεγάλους οργανισμούς, όπως συστημικές τράπεζες, μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες και γενικότερα εταιρείες με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ τζίρο και διεθνή παρουσία και σίγουρα όχι σε startup εταιρείες που κάνουν τα πρώτα τους βήματα.

Πώς κατάφερε λοιπόν μια startup εταιρεία, η οποία βρίσκεται ακόμη σε bootstrapped στάδιο χρηματοδότησης, με ένα MVP, να διακριθεί σε μια τόσο σημαντική διοργάνωση;

Αυτό οφείλεται στο ιδιαίτερα καινοτόμο επιχειρηματικό της μοντέλο, το οποίο έχει ως σκοπό, να μετατρέψει μια απλή πλατφόρμα πολυτιμολόγησης ασφαλιστικών προϊόντων, στη μεγαλύτερη πλατφόρμα δωρεάς της χώρας.

Ασφαλίζοντας κάποιος το αυτοκίνητό του μέσω της Goodfairy, ενισχύει οικονομικά, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό της επιλογής του, με μια δωρεά που θα κάνει η Goodfairy για λογαριασμό του.

Η δωρεά, το ύψος της οποίας ισούται με το 50% την προμήθειας που λαμβάνει η Goodfairy από τις συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρείες, πραγματοποιείται δίχως καμία επιπλέον επιβάρυνση του ασφαλισμένου, ενώ επαναλαμβάνεται σε κάθε ανανέωση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.

Στόχος της Goodfairy είναι να δημιουργήσει ένα σημαντικό και επαναλαμβανόμενο εισόδημα για τους φορείς της κοινωνικής οικονομίας (ΑΜΚΕ, σωματεία και συλλόγους).

Για το 2022, το μέσο ποσό δωρεάς ανά ασφαλισμένο, διαμορφώθηκε στα 27 ευρώ, όταν για παράδειγμα, το μέσο ποσό δωρεάς στο GoFundMe στις Η.Π,Α, ήταν 15 δολάρια.

Όπως ανέφερε ο Γιώργος Κασκαρέλης, συνιδρυτής της Goodfairy, κατά την διάρκεια παραλαβής των βραβείων:

“Ευχαριστούμε την κριτική επιτροπή για το θάρρος της, να βραβεύσει μια κοινωνική startup, η οποία βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης. Αυτή η τιμή, ενισχύει ακόμη περισσότερο την αποφασιστικότητά μας, να πετύχουμε τους στόχους μας. Δηλώνουμε από τώρα ραντεβού για του χρόνου, έχοντας καταφέρει να δημιουργήσουμε ένα σημαντικό και επαναλαμβανόμενο έσοδο για τους φορείς της κοινωνικής οικονομίας.”

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!
echo ‘’ ;