ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΑΒΑΛΑΣ
Kαταναλωτής μέλος της Ένωσης Καταναλωτών Καβάλας καθυστέρησε περίπου μια διετία να εισπράξει την αναπηρική του σύνταξη, εξαιτίας της Ελληνικής γραφειοκρατίας.
Μετά από δυο χρόνια περίπου, επιτέλους πιστώθηκε ο λογαριασμός του στην Τράπεζα με το ποσό των 11.700 € . Όμως επειδή ο καταναλωτής είχε οφειλές σ αυτή την Τράπεζα, η Τράπεζα μονομερώς και χωρίς να προβεί σε καμία ενημέρωση προκειμένου ο καταναλωτής να προβάλλει τις αντιρρήσεις του, έκανε ανάληψη το ποσό αυτό από τον καταθετικό του λογαριασμό και πίστωσε το δάνειο του καταναλωτή.
Ο καταναλωτής προσέφυγε στην Ένωση Καταναλωτών Καβάλας, η οποία με την σειρά της σε συνεργασία με τον πολίτη, τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και το Συνήγορο του Καταναλωτή, έλυσαν το πρόβλημα.
Η Τράπεζα αναγκάσθηκε να συμμορφωθεί και να επιστρέψει τα χρήματα στον καταναλωτή.
Η δυσκολία της συγκεκριμένης υπόθεσης ήταν ότι το ποσό ήταν μεγαλύτερο από εκείνο που σύμφωνα με τη νομοθεσία προστατεύεται. Το ποσό ήταν μεγάλο διότι καθυστέρησε η τακτική καταβολή της σύνταξης αναπηρίας λόγω των γνωστών προβλημάτων.