Ο δημοσιογράφος Έτορε Λιβίνι από την εφημερίδα La Repubblica»αναφέρεται στην απόφαση του ΚΑΣ να μην επιτρέψει στον οίκο Gucci την επίδειξη μόδας στην Ακρόπολη και γράφει:
“Η απάντηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου ήταν κατηγορηματική, “η αξία και ο χαρακτήρας της Ακρόπολης δεν είναι συμβατά με ένα γεγονός αυτού του είδους”. Τέλος. “Δεν χρειαζόμαστε διαφήμιση”, επέμεινε ο Δημήτρης Παντερμαλής, διευθυντής του θαυμάσιου μουσείου όπου φιλοξενούνται τα ευρήματα από το αέτωμα του Παρθενώνα και οι Καρυάτιδες.
“Ο συμβολισμός του μνημείου θα μειωθεί με το να χρησιμοποιηθεί μόνον ως “φόντο” για μία επίδειξη μόδας. Φτωχοί, δηλαδή, αλλά όχι τόσο, ώστε να πουλήσουν την ψυχή της χώρας.”
Όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ, ο Ιταλός δημοσιογράφος υπενθυμίζει ότι “στο παρελθόν τα μάρμαρα του Παρθενώνα έτυχαν εκμετάλλευσης για διαφημίσεις της Coca Cola, της Lufthansa και της Verizon, που μετέτρεψε τους κίονες σε τηλεφωνικούς θαλάμους και για φωτογράφηση της Τζένιφερ Λόπεζ, η οποία δεν είχε λάβει την άδεια του ΚΑΣ”.
“Αλλά η Ιστορία και η αξιοπρέπεια της Ελλάδας δεν πωλούνται. Ούτε σήμερα που το κράτος βρίσκεται σχεδόν σε χρεοκοπία”, καταλήγει, η “Repubblica”.