24.7 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
ΑρχικήΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑΟ νόμος περί πνευματικών δικαιωμάτων της ψηφιακής χιλιετίας

Ο νόμος περί πνευματικών δικαιωμάτων της ψηφιακής χιλιετίας

Υπάρχουν στιγμές που μια επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει πνευματική ιδιοκτησία, για να αναφερθεί σε ένα άλλο πρόσωπο ή οντότητα ή ακόμη και να ασκήσει παράνομες δραστηριότητες μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης που μπορεί να οδηγήσει σε αγωγή ή ποινική δίωξη.

Είναι πιθανό μια επιχείρηση να αντιμετωπίσει μια έγκυρη δίκη από ένα πρόσωπο ή εταιρεία που κατέχει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας. Εάν η οντότητα πωλεί ή παρέχει κάποια μορφή που δεν ανήκει στην ίδια, το πρόσωπο ή η επιχείρηση που κατέχει την πνευματική ιδιοκτησία μπορεί να μηνύσει την πρώτη για τη δραστηριότητα αυτή. Πολλοί ιστότοποι κοινωνικών μέσων μπορούν να παρέχουν μια προεπισκόπηση βίντεο, ταινιών ή μουσική. Με τον νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τι μπορεί να υποστεί παραβίαση και τι είναι δυνατόν βάσει των οδηγιών που παρέχονται, αν δεν γνωρίζετε λεπτομέρειες μπορείτε να ψάξετε για ένα δικηγορικό γραφείο Αθήνα ή να ρωτήσετε ένα δικηγόρος Θεσσαλονίκη γενικά δηλαδή να επωφεληθείτε τις νομικές υπηρεσίες ενός ειδικού.

Χρήση δημοσιευμένου έργου

Μια αγωγή είναι πιο δυνατή όταν το άτομο χρησιμοποιεί δημοσιευμένες εργασίες στον ιστότοπο από άλλη πηγή. Αν η εταιρεία δεν κατέχει το υλικό, ο ιδιοκτήτης μπορεί να μηνύσει την εταιρεία για χρήση. Ωστόσο, υπάρχουν και άλλα βήματα που συνήθως συμβαίνουν πρώτα, όπως μια αρχική επικοινωνία και στη συνέχεια μια επιστολή παύσης και εγκατάλειψης. Συνήθως μόνο όταν η επιχείρηση δεν λαμβάνει υπόψη τις ενέργειες αυτές, θα ξεκινήσει μια αγωγή. 

Παραβίαση μέσω λογοκλοπής

Το άτομο που κατέχει τον ιστότοπο μπορεί να χρησιμοποιήσει τη δημοσιευμένη εργασία μέσω λογοκλοπής αντί να τοποθετήσει απλώς το περιεχόμενο στο διαδίκτυο. Αυτός ή αυτή μπορεί να χρησιμοποιεί λέξεις, φράσεις ή πλήρεις προτάσεις για κάτι σε ένα δημοσιευμένο έργο. Μπορεί ακόμα να λάβει μια επικοινωνία παύσης, αλλά γίνεται πιο περίπλοκη όταν ο ιδιοκτήτης του ιστότοπου δεν γνωρίζει ποια υλικά έχουν προστασία πνευματικών δικαιωμάτων. Μπορεί ακόμη και να απαιτήσει από τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης να προσλάβει δικηγόρο για να βοηθήσει στην εύρεση των άκυρων πληροφοριών.

Η δημοσίευση των στοιχείων που κατέχει άλλο πρόσωπο αποτελεί επίσης παραβίαση του νόμου περί ευπρέπειας στις επικοινωνίες. Ωστόσο, η επιχείρηση μπορεί να λάβει ασυλία όσον αφορά τη δυσφήμιση, τους νόμους περί ιδιωτικότητας, την αμέλεια και τις αστικές αξιώσεις. Αυτά τα δικαιώματα δεν καλύπτουν θέματα ποινικής ευθύνης, παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων και εγκλήματα πνευματικής ιδιοκτησίας που μπορούν να στοχεύσουν την επιχείρηση. 

Νομικά ζητήματα με ιστότοπους κοινωνικών μέσων

Ο νόμος περί ευπρέπειας στις επικοινωνίες και ο νόμος περί πνευματικών δικαιωμάτων ψηφιακής χιλιετίας επηρεάζουν αμφότερα τι μπορεί να κάνει μια επιχείρηση στο διαδίκτυο. Ο ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης, ακόμα και αν πρόκειται για τεχνικός Αθήνα ή ένα λογιστικό γραφείο Αθήνα, μπορεί να έχει την ιδέα να δημοσιεύει σχόλια σχετικά με την επιχείρησή του που είναι πλαστά αλλά προωθούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες. Αυτή δεν είναι μια επιτρεπόμενη δραστηριότητα και ο ιδιοκτήτης μπορεί να αντιμετωπίσει πιθανές νομικές ανησυχίες σχετικά με τη δραστηριότητα. Υπάρχουν ηλεκτρονικές αρχές που θα αναθεωρήσουν το υλικό και μπορούν να θέσουν την εταιρεία υπεύθυνη για τη συμμετοχή σε αυτές τις κριτικές ή σχόλια. Για να προωθήσει την επιχείρηση, ο εργοδότης μπορεί να χρειαστεί να σκεφτεί νέες ιδέες.


Ο νόμος περί πνευματικών δικαιωμάτων της ψηφιακής χιλιετίας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!
echo ‘’ ;