14.7 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΕΛΛΑΔΑΤην διαγραφή οφειλής καταναλωτή κατάφερε ο Συνήγορος του Καταναλωτή

Την διαγραφή οφειλής καταναλωτή κατάφερε ο Συνήγορος του Καταναλωτή

Με ανακοίνωση του ΣτΚ, ιδιοκτήτρια ακινήτου απευθύνθηκε στην ανεξάρτητη αρχή ζητώντας την παρέμβασή της στην εταιρεία παροχής υπηρεσιών ύδρευσης – αποχέτευσης με αίτημα τη μείωση της οφειλής ύψους 6.632 ευρώ.
Έτσι, κατάφερε τη διαγραφή, κατά 80%, του χρέους που είχε καταναλωτής υπηρεσιών ύδρευσης.
Η οφείλη προήλθε από αφανή διαρροή ύδατος στο φρεάτιο της παροχής ύδρευσης του κενού ακινήτου της σε χρονικό διάστημα δύο μηνών. Τα τελευταία χρόνια το διαμέρισμα δεν κατοικείται και ως εκ τούτου, είχε σχεδόν μηδενική κατανάλωση. Η ενημέρωση από την εταιρεία έγινε μόνο με σημείωμα στο κενό ακίνητο.

Στο πλαίσιο της διαμεσολάβησης που ακολούθησε, ο Συνήγορος του Καταναλωτή προέβη σε σύσταση προς την εταιρεία, επισημαίνοντας την υποχρέωσή της:
α) για δραστική μείωση της οφειλής λόγω της αφανούς διαρροής και για μη χρέωση στον καταναλωτή τέλους αποχέτευσης επί της αξίας της αυξημένης λόγω της διαρροής κατανάλωσης.
β) για την προσήκουσα ενημέρωση του ιδιοκτήτη (δεδομένου ότι η ενημέρωση πρέπει να γίνεται μέσω ευδιάκριτης, έγγραφης ειδοποίησης στην οικία του, αλλά και τηλεφωνικά και με αποστολή σχετικού γραπτού τηλεφωνικού μηνύματος ή/και αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), προκειμένου να λάβει εγκαίρως μέτρα για την αντιμετώπιση της ασυνήθιστα αυξημένης κατανάλωσης και
γ) για τη διακοπή της υδροδότησης λόγω διαπίστωσης διαρροής ύδατος.
Η εταιρεία τελικά προχώρησε σε διαγραφή του 80% της αρχικής οφειλής της καταναλώτριας.
enallaktikos-gr-synigoros-tou-katanalwti-ofeili-ydreusi

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!
echo ‘’ ;