17.3 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
ΑρχικήΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΒοηθούν και πόσο τα 20αρια τους μαθητές στην ενήλικη ζωή τους;

Βοηθούν και πόσο τα 20αρια τους μαθητές στην ενήλικη ζωή τους;

Μπορεί οι υψηλοί βαθμοί στο σχολείο να ανοίγουν την πόρτα των πανεπιστημίων και σε ένα βαθμό να επηρεάζουν την επαγγελματική μας επάρκεια αλλά δεν καθορίζουν την εξέλιξη μας κατά την διάρκεια της ενήλικης ζωή μας.
Μια νέα μελέτη έρχεται να αποδείξει ότι το κυνήγι των βαθμών στην διάρκεια της σχολικής μας ζωής δεν παίζει ρόλο στην διαμόρφωση της συναισθηματικής μας ζωής στην ενηλικίωση. Αντιθέτως.
Στην συγκεκριμένη μελέτη,  οι επιστήμονες κλήθηκαν να αξιολογήσουν την κοινωνική-συναισθηματική λειτουργία, όπως αυτή διαμορφώνεται στην έναρξη της σχολικης μας ζωής και πως εξελίσσεται, με την μορφή κοινωνικής ικανότητας, στο μέλλον. 
Η μελέτη έδειξε ότι τα στοιχεία που διαμορφώνουν καταλυτικά την ενήλικη ζωή μας είναι ο έλεγχος των συναισθημάτων μας και  σε αυτόν τον τομέα το σχολείο δεν έχει σοβαρό ρόλο. .
Στο συμπέρασμα αυτό οδηγήθηκαν οι επιστήμονες, μετά από μία μελέτη που κράτησε σχεδόν δυο δεκαετίες. Το 1991 οι ερευνητές κατέγραψαν τις δεξιότητες 800 παιδιών που φοιτούσαν στο νηπιαγωγείο. Είκοσι χρόνια μετά, το 2011, συνάντησαν τα παιδιά αυτά και κατέγραψαν τι είχαν πετύχει στη ζωή τους. 
Την έρευνα στα πεντάχρονα πιτσιρίκια είχαν διενεργήσει οι νηπιαγωγοί τους που κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με την ικανότητα των νηπίων κατανοούν τα συναισθήματα των άλλων. Οι απαντήσεις τους αποθηκεύτηκαν τότε ενόψει της αξιολόγησης των ευρημάτων.
Να τι ανακοίνωσαν οι ερευνητές όταν ολοκληρώθηκε η μελέτη:
Στόχοι. Εξετάσαμε αν οι αξιολογήσεις των εκπαιδευτικών των παιδικών σταθμών για τις κοινωνικές δεξιότητες των παιδιών, ( ένας δείκτης της μη γνωστικής ικανότητας τους κατά την είσοδο στο σχολείο), προβλέπουν τα βασικά αποτελέσματα των εφήβων και των ενηλίκων. Στόχος μας ήταν να καθορίσουμε μοναδικές ενώσεις πέρα ​​από τα άλλα σημαντικά παιδικά, οικογενειακά και συμφραζόμενα χαρακτηριστικά.
Μέθοδοι. Τα δεδομένα προέρχονται από τη μελέτη σε γειτονιές χαμηλής κοινωνικοοικονομικής κατάστασης σε 3 πόλεις και 1 αγροτικό χώρο. Αξιολογήσαμε τις συσχετίσεις μεταξύ των μετρηθέντων αποτελεσμάτων στο νηπιαγωγείο και των αποτελεσμάτων 13 έως 19 έτη αργότερα (1991-2000). Τα μοντέλα περιελάμβαναν πολλές μεταβλητές ελέγχου που αντιπροσωπεύουν τα χαρακτηριστικά του παιδιού, της οικογένειας και του πλαισίου.
Αποτελέσματα. Βρήκαμε στατιστικά σημαντικές συσχετίσεις μεταξύ των μετρημένων κοινωνικο-συναισθηματικών δεξιοτήτων στο νηπιαγωγείο και των βασικών αποτελεσμάτων των νέων ενηλίκων σε πολλαπλούς τομείς της εκπαίδευσης, της απασχόλησης, της εγκληματικής δραστηριότητας, της χρήσης ουσιών και της ψυχικής υγείας.
Συμπεράσματα. Μετρώντας τις κοινωνικο-συναισθηματικές δεξιότητες των νηπίων, καταφέραμε να εκτιμήσουμε εάν τα παιδιά  από το έλλειμμα στις γνωσιακές δεξιότητές τους “κινδυνεύουν” αργότερα στην ζωή τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν πράγματι  ότι υπάρχει συνάφεια ανάμεσα στις μη γνωστικές δεξιότητες που δεν ανέπτυξαν στη σχολική τους ζωή με την συναισθηματική τους ωριμότητα σαν ενήλικες. 
Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο American Journal of Public Health  
Βοηθούν και πόσο τα 20αρια τους μαθητές στην ενήλικη ζωή τους;
ajph.aphapublications.org
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!
echo ‘’ ;