12.4 C
Athens
Κυριακή, 10 Δεκεμβρίου, 2023
ΑρχικήΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗDigital Marketing τακτικές που κάθε επιχείρηση πρέπει να γνωρίζει το 2022

Digital Marketing τακτικές που κάθε επιχείρηση πρέπει να γνωρίζει το 2022

Εδώ και λίγα χρόνια, το marketing έχει αλλάξει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Για τις εταιρείες, το η επένδυση στο digital marketing φαντάζει μονόδρομος.

Ενώ πριν λίγα χρόνια η δημιουργία ενός απλού website φάνταζε αρκετή, πλέον ο ανταγωνισμός έχει ανέβει και η online παρουσία μιας επιχείρησης είναι άκρως σημαντική. Ουσιαστικά, το digital marketing βοηθά τις επιχειρήσεις σε πολλαπλούς τομείς. Με τακτικές όπως το SEO, το Social Media marketing και το email marketing, οι επιχειρήσεις προσελκύουν περισσότερους πελάτες, βελτιώνουν την αξιοπιστία του brand τους και ανεβάζουν τις πωλήσεις τους. Ποιες είναι όμως οι τακτικές digital marketing που κάθε εταιρεία θα πρέπει να χρησιμοποιεί το 2022;

Οι 5 πιο σημαντικές τακτικές Digital Marketing για επιχειρήσεις

Το digital marketing είναι μια ευρεία έννοια και περιλαμβάνει πολλαπλές τακτικές. Παρόλα αυτά, κάποιες από τις στρατηγικές και τα εργαλεία αυτά, φαίνεται να είναι πιο αποδοτικά από κάποια άλλα.

Ας δούμε τις 5 τακτικές digital marketing που χρησιμοποιούνται σχεδόν από όλες τις μεγάλες εταιρείες στην Ελλάδα και παγκοσμίως:

1. Search Engine Optimization (SEO) και Marketing περιεχομένου

Το SEO αφορά την βελτιστοποίηση του online περιεχομένου μιας επιχείρησης με βάση τις μηχανές αναζήτησης. Η Google για παράδειγμα, έχει δημιουργήσει έναν πολύπλοκο αλγόριθμο που αξιολογεί και στη συνέχεια κατατάσει κάθε σελίδα μιας ιστοσελίδας.

Με λίγα λόγια, μια στρατηγική SEO περιλαμβάνει στοιχεία όπως τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θέλει μία εταιρεία να καταταγεί στις μηχανές αναζήτησης. Ο στόχος είναι η αύξηση της οργανικής κίνησης (organic traffic) προς την ιστοσελίδα της επιχείρησης.

Δεν υπάρχει εταιρεία στις μέρες μας που να μπορεί να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό της στο διαδίκτυο χωρίς μια βασική στρατηγική SEO.

Γι’αυτο και πολλές επιχειρήσεις που δεν έχουν το χρόνο να εντρυφήσουν στον αλγόριθμο και τα προαπαιτούμενα της Google, προσλαμβάνουν ένα έμπιστο γραφείο που ασχολείται με το digital marketing Αθήνα. Ένα marketing agency μπορεί να αυτοματοποιήσει όλες τις τακτικές digital marketing μιας επιχείρησης με βάση τις ανάγκες και τις προτιμήσεις της.

2. PPC Διαφημίσεις

Εκτός του SEO, πολλές εταιρείες επενδύουν και στις ιντερνετικές διαφημίσεις PPC. Ο όρος PPC αφορά την πληρωμή με βάση το κλικ (pay-per-click). Μία εταιρεία μπορεί να δημιουργήσει διαφημιστικό online περιεχόμενο και να προωθήσει τα προιόντα ή τις υπηρεσίες της στα social media και τις μηχανές αναζήτησης.

Ουσιαστικά, σε αυτή την τακτική digital marketing υπάγονται πλατφόρμες διαφήμισης εταιρειών όπως:

  1. Google Ads
  2. Facebook και Instagram Ads
  3. YouΤube Ads
  4. Microsoft Ads
  5. Native Ads

3. Social Media Marketing

Το Social Media marketing αφορά την επένδυση της εκάστοτε επιχείρησης στους λογαριασμούς της σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter, το LinkedIn, κλπ. Τα social media είναι ένας έξυπνος τρόπος για να προσελκύσει μία εταιρεία νέους πελάτες.

Την ίδια στιγμή, οι πλατφόρμες αυτές είναι ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε μία ενεργή κοινότητα γύρω από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Το Social Media marketing περιλαμβάνει τη δημιουργία περιεχομένου, την αυτοματοποίηση των posts και stories, την αλληλεπίδραση της εταιρείας με τους πελάτες και άλλα.

4. Branding Marketing

Το Branding marketing είναι κάτι παραπάνω από μία απλή τακτική μάρκετινγκ. Είναι μία διαδικασία η οποία περιέχει κάθε εργαλείο marketing που χρησιμοποιεί μία εταιρεία για την ενδυνάμωση της online παρουσίας της.

Σε αυτό φυσικά περιλαμβάνονται εργαλεία όπως η αλληλεπίδραση με το κοινό, τα βασικά branding στοιχεία της εταιρείας (logo, χρώματα, γραμματοσειρές, κλπ) καθώς και η δημιουργία ενός (ή περισσοτέρων) στοχευμένων κοινών (buyer persona και target audience).

5. Email Marketing

Τέλος, μία από τις πλέον αξιόπιστες και δημοφιλείς τακτικές digital marketing για επιχειρήσεις είναι το email marketing. Ουσιαστικά, υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορεί μια εταιρεία να χρησιμοποιήσει τη δύναμη του email.

Από τη δημιουργία ενός τακτικού newsletter για τους συνδρομητές της μέχρι την αυτοματοποίηση των email της που αφορούν νέες προσφορές, το email marketing μπορεί να βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων μιας επιχείρησης σε μεγάλο βαθμό.

Συμπερασματικά

Γίνεται εμφανές πως η δύναμη του digital marketing δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Πλέον, η επιτυχία μιας επιχείρησης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την διαδικτυακή της παρουσία.

Όσο μεγαλύτερη είναι η ενασχόληση της με κάποιες από τις παραπάνω τακτικές, τόσο ευκολότερα θα ξεπεράσει τον ανταγωνισμό και θα φτάσει τους στόχους που η ίδια έχει θέσει για το μέλλον.

Digital Marketing τακτικές που κάθε επιχείρηση πρέπει να γνωρίζει το 2022

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

echo ‘’ ;