Όπως φαίνεται από τη σχετική έκθεση, που δημοσιεύει ο Guardian, οι πωλήσεις οργανικών προϊόντων υγείας και ομορφιάς αυξήθηκαν κατά 20% το 2016, με την αγορά να ανέρχεται στα £61,2 εκατομμύρια στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Ωστόσο, η συγκεκριμένη βιομηχανία έχει ξοδέψει πολλά χρήματα για να προωθήσει στην αγορά “πράσινα” προϊόντα, ωστόσο δεν έχει επενδύσει στην παρασκευή προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον, χωρίς τοξικές ουσίες που είναι επιβλαβείς για το δέρμα, προειδοποιεί ο έγκριτος φορέας.
Σε αντίθεση με τα βιολογικά τρόφιμα, τα οποία υπόκεινται σε αυστήρη ευρωπαϊκή νομοθεσία, δεν υπάρχουν νομικές δικλείδες ασφαλείας για την χρήση όρων όπως “βιολογικό” ή “φυσικό” για τα προϊόντα ομορφιάς. Στην πράξη, κάθε εταιρεία που προωθεί καλλυντικά προϊόντα μπορεί να έχει στις ετικέτες σήμανση “βιολογικό” ακόμα και αν το προϊόν περιέχει τοξικά ή μη βιολογικά συστατικά.
Ο Soil Association ξεκίνησε εκστρατεία με στόχο την ενημέρωση του κοινού για την “πράσινη βιομηχανία ομορφιάς”.