17.5 C
Athens
Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΥΓΕΙΑΈρευνα: Η απάτη των "βιολογικών" καλλυντικών προϊόντων - Τι πρέπει να προσέξουν...

Έρευνα: Η απάτη των “βιολογικών” καλλυντικών προϊόντων – Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές

Πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν την λέξη “βιολογικό” στις ετικέτες των προϊόντων τους χωρίς να έχουν λάβει αντίστοιχη πιστοποίηση, προειδοποιεί ο Soil Association.
Σύμφωνα με τον ανεξάρτητο φορέα πιστοποίησης βιολογικών προϊόντων της Αγγλίας, γνωστές εταιρείες έχουν κατηγορηθεί για παραπλάνηση των καταναλωτών, χρησιμοποιώντας τη λέξη “βιολογικά” στις ετικέτες των καλλυντικών προϊόντων που προωθούν στην αγορά.
Η πρόσφατη έκθεση του Soil Association δείχνει ότι το 76% των καταναλωτών παραδέχονται ότι έχουν παραπλανηθεί από ετικέτες προϊόντων, πιστεύοντας ότι αγοράζουν “βιολογικά καλλυντικά”.
 

Όπως φαίνεται από τη σχετική έκθεση, που δημοσιεύει ο Guardian, οι πωλήσεις οργανικών προϊόντων υγείας και ομορφιάς αυξήθηκαν κατά 20% το 2016, με την αγορά να ανέρχεται στα £61,2 εκατομμύρια στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ωστόσο, η συγκεκριμένη βιομηχανία έχει ξοδέψει πολλά χρήματα για να προωθήσει στην αγορά “πράσινα” προϊόντα, ωστόσο δεν έχει επενδύσει στην παρασκευή προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον, χωρίς τοξικές ουσίες που είναι επιβλαβείς για το δέρμα, προειδοποιεί ο έγκριτος φορέας. 

Σε αντίθεση με τα βιολογικά τρόφιμα, τα οποία υπόκεινται σε αυστήρη ευρωπαϊκή νομοθεσία, δεν υπάρχουν νομικές δικλείδες ασφαλείας για την χρήση όρων όπως “βιολογικό” ή “φυσικό” για τα προϊόντα ομορφιάς. Στην πράξη, κάθε εταιρεία που προωθεί καλλυντικά προϊόντα μπορεί να έχει στις ετικέτες σήμανση “βιολογικό” ακόμα και αν το προϊόν περιέχει τοξικά ή μη βιολογικά συστατικά.

Ο Soil Association ξεκίνησε εκστρατεία με στόχο την ενημέρωση του κοινού για την “πράσινη βιομηχανία ομορφιάς”.

Έρευνα: Η απάτη των "βιολογικών" καλλυντικών προϊόντων - Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!
echo ‘’ ;