15.5 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΚΟΣΜΟΣΗ διαφήμιση που έκανε όλη την Ισπανία να δακρύσει και έγινε viral…

Η διαφήμιση που έκανε όλη την Ισπανία να δακρύσει και έγινε viral…

Πόσο χρόνο έχουμε ακόμα με τα αγαπημένα μας πρόσωπα; Έχετε αναρωτηθεί; Η διαφήμιση αυτή, συγκινεί και μας κερδίζει γιατί αυτό ακριβώς θέλει να μας πει !

Το διαφημιστικό πρακτορείο Leo Burnett Madrid και το brand Ruavieja στο οποίο ανήκει το λικέρ Pernod Ricard συνεργάστηκαν για μια διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Tenemos Que Vernos Más» ή σε απλά ελληνικά «Πρέπει να βλέπουμε περισσότερα ο ένας τον άλλο». Το βίντεο των 4,5 λεπτών είναι στα ισπανικά -αλλά έχει αγγλικούς υπότιτλους- τονίζει την αξία των προσωπικών αλληλεπιδράσεων σε έναν κόσμο που συχνά διακόπτεται από την τεχνολογία.

Στη διαφήμιση, ένας άνδρας μιλά σε ανθρώπους -δύο φίλους, δύο αδελφές, μια μητέρα και ο γιος της- για το πόσο συχνά βλέπουν ο ένας τον άλλον δια ζώσης. 

Στη συνέχεια ο ερευνητής χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο που βασίζεται στον χρόνο που οι άνθρωποι δήλωσαν ότι ξοδεύουν μαζί και παράγοντες όπως η ηλικία και το προσδόκιμο ζωής για να προβλέψει πόσος ακόμη χρόνος τους απομένει να περάσουν μαζί. 

Η διαφήμιση που έκανε όλη την Ισπανία να δακρύσει και έγινε viral…
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!
echo ‘’ ;