Αμέσως μετά το τέλος της διαδικασίας του δημοψηφίσματος της Birdland Promo & Communications που αφορούσε την outdoor διαφήμιση με υπευθυνότητα και σεβασμό για το περιβάλλον και με το συντριπτικό ποσοστό 97 % υπέρ του καθαρισμού της πόλης από αφίσες και διαφημιστικό υλικό που είχε τοποθετηθεί από κάποιους όπως να ναι, όπου να ναι… εργαζόμενοι και εθελοντές μας ανέλαβαν δράση και καθάρισαν πολλά σημεία στην πόλη!
Η δράση συνεχίζεται και ευχόμαστε το παράδειγμα μας να εμπνεύσει θετικά όλους τους επαγγελματίες στον κλάδο μας!
Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού μας project: Η Δεύτερη ζωή μιας αφίσας.
μάθετε περισσότερα για το project στο link:
Δείτε στις φωτογραφίες το πριν και το μετά: