14.4 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΑΠΟΨΕΙΣΟ εχθρός της εκπαίδευσης που λέγεται ηλεκτρονική τάξη | Της Διονυσίας Ποταμίτου

Ο εχθρός της εκπαίδευσης που λέγεται ηλεκτρονική τάξη | Της Διονυσίας Ποταμίτου

 

Ο ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ

Γράφει η Διονυσία Ποταμίτου

 Η e-τάξη είναι ο νέος θεσμός που φέρνει βαθιές και καταιγιστικές δομικές αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα, ουσιαστικά καταπατώντας με ύπουλο τρόπο τον παιδαγωγικό θεσμό που θεμελιώνεται στην άμεση φυσική επαφή δασκάλου και μαθητή, μαθητή – μαθητή …

…το ύφος, ο τόνος της φωνής, οι κινήσεις, η στάση μέσα σε μια φυσική τάξη, γενικά η ίδια μας η ενέργεια ως υπάρξεις διδασκαλικές αλλά και μαθητικές απλά αφήνονται απέξω από την παιδαγωγία και διδασκαλία, η πράξη η διδακτική μετατρέπεται σε ένα απρόσωπο αλισβερίσι με πλήκτρα, οθόνες, κωδικούς πρόσβασης, ειδικά δώματα μελών, ηλεκτρονικά δεδομένα, ανοιγμένα παράθυρα χρηστών, με στημένα σκηνικά πίσω από την “θολή” δασκαλική και μαθητική φιγούρα ..

..οι εκπαιδευτικοί εντελώς αβοήθητοι βρέθηκαν αναγκασμένοι να αυτοεκπαιδευτούν διαδικτυακά με ταχύτητες σαν αυτές των fast track σε δραστηριότητες εικονικές που συχνά μπλοκάρονται από τις κεντρικές πλατφόρμες που εξυπηρετούν τους χρήστες ή από τα συστήματα που χρησιμοποιούν οι χρήστες και από λάθη χειρισμού τους ,,,δραστηριότητες που από πίσω του κρύβεται ένα ηθικά αδιάφορο τεχνοκρατικό <<μάτι>> e-αξιολογητών της εκπαίδευσης,που καταχωρούν, επεξεργάζονται και βαθμολογούν τις παρουσιάσεις των καθηγητών και μαθητών, τα αρχεία που ανεβάζουν, τη συχνότητα κάλυψης της ύλης, τα λίνκς που κοινοποιούν, την επισκεψιμότητα των δωμάτων …

…<<αυτοί θα μείνουν αυτοί θα φύγουν>> έτσι λέει το <<μάτι>> που παρακολουθεί τις εκατοντάδες χιλιάδες επαφές εκπαιδευτικών τις συνεργίες τους τις ημερησίες αποδόσεις και αναζητήσεις υλικού στο διαδίκτυο τις προβολές και συνδέσεις τους τα αρχεία που είναι πρωτότυπη δική τους δουλειά …

…η ηλεκτρονική εκπαίδευση εισήχθη σε μια νύχτα εν καιρώ προκάτ πανδημίας, μας έπιασε στον ύπνο ενός απίστευτα οργανωμένου μαζικού τρόμου .. μας επεβλήθηκε ως υγειονομικός κανόνας απαράβατος όπως και δεκάδες άλλες ρυθμίσεις της κοινωνικής ζωής μας …

…δεν πρέπει να επιτρέψει το εκπαιδευτικό κίνημα η ηλεκτρονική ψυχρή πλατφόρμα να υποκαταστήσει την φυσική διδασκαλία και την εκπαιδευτική διεργασία μέσα σε μια φυσική τάξη που είναι και διεργασία κοινωνικοποίησης και ανάπτυξης συλλογικού πνεύματος ασχέτως αν αυτή την πλευρά ελάχιστα κατάφερνε το παραδοσιακό σύστημα εκπαίδευσης να την αξιοποιήσει …

…στα δεκάδες χρόνια προβλήματα της εκπαίδευσης και στους εχθρούς που τρώνε ως όρνεα από το σώμα της

( αγορά ιδιωτικής και φροντιστηριακής εκπαίδευσης ) προστέθηκε ένα ακόμη πρόβλημα κρίσιμο για το μέλλον της εκπαιδευτικής διαδικασίας … προστέθηκε ένας ακόμη εχθρός, ο χειρότερος εχθρός από όλους ,,, ο εχθρός λέγεται ηλεκτρονική τάξη και ηλεκτρονικές πλατφόρμες διδασκαλίας και το εκπαιδευτικό κίνημα πρέπει να αφυπνιστεί ως προς την ζημιά που επιφέρει αυτός ο εχθρός κυριαρχικά και αιφνιδίως επελαύνων μέσα στην διδακτική διεργασία και να τον βάλει ιστορικά στη θέση που του αρμόζει …

…Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΤΑ ΔΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΤΥΩΣΕΣ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ Η ΚΑΘΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΑΦΗ ΚΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΣΗ…

…ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΚΙ ΑΞΙΑ ΑΥΤΗ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝ ΚΙΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ…ΟΧΙ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΕΣ ΚΙ ΕΚΤΟΠΙΖΟΝΤΑΣ ΚΙ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΕΣ …

…ΑΛΛΙΩΣ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΟΝΤΑ ΣΕ ΑΨΥΧΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΚΥΜΒΑΛΑ ΕΝΟΣ ΕΙΚΟΝΟΧΩΡΟΥ, ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΑΝΙΚΑΝΑ ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΑ ΜΕΓΑΛΟΣ

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!
echo ‘’ ;