20.5 C
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΕΛΛΑΔΑΠεζοπορική διαδρομή στη μνήμη του Βασίλη Μάγγου

Πεζοπορική διαδρομή στη μνήμη του Βασίλη Μάγγου

Πεζοπορική διαδρομή για να τιμήσει τον γιο του, δημιούργησε ο πατέρας του Βασίλη Μάγγου, Γιάννης.

ΠΕΖΟΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΓΓΟΣ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΦΟΔΙΑ: Μπαστούνι (θα βοηθήσει πάρα πολύ, ειδικά στις ανηφόρες), σακίδιο, νερό, ένα σάντουιτς.
ΑΦΕΤΗΡΙΑ: Αηδονοφωλιές (αστικό ν. 4 τέρμα)

Ακολουθούμε τη διαδρομή προς άγιο Νικολάκη-Μακρυνίτσα, κατά μήκος της ρεματιάς. Στην αρχή από την πλευρά του αγίου Ονουφρίου και σε λίγο περνάμε από την άλλη πλευρά. Στα 800 μ. συναντάμε την ένδειξη: ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΓΓΟΣ. Αφήνουμε το δρόμο και ακολουθούμε τα κόκκινα σημάδια.

1.ΜΙΚΡΟΣ ΚΥΚΛΟΣ. Περίπου 3.5 χλμ. συνολικά (ο χρόνος είναι σχετικός). Το μεγαλύτερο μέρος της ανηφόρας είναι στη σκιά των πανύψηλων πλατανιών. Ακολουθώντας τα κόκκινα σημάδια, θα βγούμε από ένα πευκόδασος στον τσιμεντόδρομο, απέναντι από το νηπιαγωγείο Άνω Βόλου. Στρίβουμε δεξιά και κατηφορίζουμε για Βόλο. Σε 200μ. περίπου αφήνουμε τον τσιμεντόδρομο και στρίβουμε δεξιά σε χωματόδρομο, κατηφορίζοντας στη ρεματιά. Σε λίγο, ακολουθώντας τα κόκκινα σημάδια θα μπούμε σε μονοπάτι που θα μας βγάλει στην Ανακασιά. Περνάμε μπροστά από το Μουσείο του Θεόφιλου και σε λίγο τερματίζουμε στις Αηδονοφωλιές.

2.ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΥΚΛΟΣ-ΣΤΑΓΙΑΤΕΣ. Περίπου 5.5 χλμ. συνολικά (ο χρόνος είναι σχετικός). Βγαίνοντας από το πευκόδασος, ανηφορίζουμε στον τσιμεντόδρομο. Ακολουθούμε για λίγο τον ασφαλτόδρομο προς Πήλιο μέχρι το κοιμητήριο του αγίου Δημητρίου, όπου αναπαύεται η ψυχή του Βασίλειου Μάγγου. Ακριβώς εκεί στη στροφή του δρόμου μπαίνουμε ξανά στο μονοπάτι. Φτάνουμε στο φιλόξενο χωριό των αγωνιστών κατοίκων των Σταγιατών. Στάση στην πλατεία και ξεδίψασμα από το νερό που άφθονο τρέχει στις βρύσες. Επιστροφή στο Βόλο από το κλασσικό μονοπάτι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!