Πλατφόρμα τηλεκατάρτισης στις βιοκαλλιέργειες: www.zealearning.gr
Η Αναπτυξιακή Σύμπραξη «ΖΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ» ιδρύθηκε για την υλοποίησης της Πράξης «Σύμπραξη Απασχόλησης και Επιχειρηματικότητας στις Βιοκαλλιέργειες» στα πλαίσια των ΤοπΣΑ.
Απευθύνεται σε Ανέργους/ες, Ασφαλισμένους/ες στον ΟΓΑ και Νέους/Νέες Επιστήμονες, που είναι κάτοικοι σε έναν από τους δήμους Μαραθώνα, Ωρωπού, ή Διονύσου με σκοπό την κατάρτιση τους στις βιοκαλλιέργειες και την προώθησή τους στην αντίστοιχη αγορά εργασίας.
Στην Α.Σ. μετέχουν οι εξής επτά (7) εταίροι:
- OPUS A.E. – Σύμβουλοι Διοίκησης και Πληροφορικής, ως Συντονιστής Εταίρος
- Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) «Ευρωεργασιακή Α.Ε.»
- Δήμος Διονύσου
- Εξέλιξη Δήμου Διονύσου Α.Ε.
- Αστική Μη Κερδοσκοπική Λαογραφική Εταιρεία Βαρνάβα Δήμου Μαραθώνα
- ΝΠΔΔ Κοινωνικής Προστασίας, Αλληλεγγύης, Προσχολικής Αγωγής και Μουσικής Παιδείας «ΤΕΤΡΑΠΟΛΙΣ» Δήμου Μαραθώνα
- Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Ωρωπού (ΚΕΔΩ)
Σκοπός του εγχειριδίου για την βιολογική γεωργία είναι η απόκτηση από τους καταρτιζόμενους, βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων για την διαδικασία παραγωγής, πιστοποίησης και επισήμανσης των βιολογικών προϊόντων καθώς και της δυνατότητας διάθεσης αυτών στην αγορά.
Η βιολογική γεωργία αποκτά όλο και μεγαλύτερη αναγνώριση τόσο από τους καταναλωτές και τους γεωργούς όσο και από το ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο, ως ένα νέο εναλλακτικό μοντέλο περιβαλλοντικής και οικονομικής διάστασης στη γεωργία. Τα βιολογικά προϊόντα αποτελούν μια αγορά που αναπτύσσεται συνεχώς, άλλα και μια αειφόρο πρόταση αγροτικής παραγωγής με πρόσθετα κοινωνικά αλλά και οικολογικά θετικά αποτελέσματα.
Κατά την είσοδο στην πλατφόρμα, μπορεί να πλοηγηθεί στα κάτωθι μενού.
Το εκπαιδευτικό αντικείμενο αναπτύσσετε σε τρεις ενότητες. Η πρώτη ενότητα φαίνεται στην ακόλουθη φωτογαφία.
Η δεύτερη ενότητα περιλαμβάνει την ασφάλεια τροφίμων.
Η τρίτη ενότητα περιλαμβάνει τις συνέργειες και πωλήσεις στο χώρο των βιοκαλλιεργειών.
Ο κάθε ωφελούμενος έχει τη δυνατότητα να μετέχει σε chat room με τους εκπαιδευτές, όπου υποβάλλει τις απορίες του και ο εκπαιδευτής μπορεί να κοινοποιήσει σε όλα τα μελη του εκπαιδευτικού αντικιμένου τις ααντήσεις του.
Στο τέλος κάθε ενότητας ο ωφελούμενος απαντάει σε ερωτήσεις κατανόησης (ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής).